اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر انار خبر داد

آغاز احداث حرم شهید گمنام در شهرستان انار

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان انار گفت: به زودی کار ساخت حرم شهید گمنام در محل پارک شهید گمنام انار آغازمی‌شود.

آغاز احداث حرم شهید گمنام در شهرستان انار
احمد محمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انار در زمینه احداث حرم شهید گمنام که در اربعین سال گذشته بر دوش مردم این شهرستان تشییع شد، اظهار داشت: به زودی کار ساخت حرم شهید گمنام در محل پارک شهید گمنام انار آغاز می‌شود.
وی افزود: با نظر همه اعضای شورای اسلامی شهر انار، در بدو ورود این شهید گمنام به شهر پارکی را به نام شهید گمنام نام‌گذاری کردند و همت شورای اسلامی شهر و شهرداری برای فضاسازی و مناسب‌سازی آن نشانگر دیدگاه آنها است.
محمدنیا با بیان اینکه در زمینه ساخت و ساز حرم دو جلسه طی هفته جاری برگزار شده است،  تصریح کرد: در این جلسات مقرر شد با اختصاص یک‌هزار و 500 متر مربع زمین توسط شهرداری، برای ساخت و ساز اقدام شود.
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه انار نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانبهای امام راحل و شهداست، انقلابی که امروز الگوی موفق حکومت اسلامی را به دنیای اسلام ارائه کرده است.
وی افزود: این انقلاب و حکومت اسلامی ثمره خون پاک جوانانی است که با اقتدا به امام حسین (ع) جان خود را فدای اسلام کردند و تمام عزت،عظمت و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهداست.
ابراهیمی ابراز داشت: تمام شهدا به ویژه شهدای گمنام جایگاه ویژه‌ای در قلب‌های پر از مهر و محبت مردم ایران دارند.
وی با اشاره به وجود 120 شهید سرافراز شهرستان انار و شهید گمنام اظهار داشت: به زودی ساخت و ساز حرم شهید گمنام با همت مردم و مسئولان این شهرستان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول