اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور خبر داد

وداع مردم شهرهای غرب مازندران با شهدای گمنام

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از مراسم استقبال از شهدای گمنام، شامگاه امروز از مقابل پل هوایی ورودی محمودآباد به نور توسط مردم شهرهای غرب مازندران خبر داد.

وداع مردم شهرهای غرب مازندران با شهدای گمنام
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی تشییع و تدفین پیکرهای دو شهید گمنام که قرار است در اربعین حسینی در شهرستان نور صورت پذیرد از استقبال و تحویل پیکر این دو شهید، شامگاه امروز خبر داد و اظهار داشت: پس از استقبال پیکرهای مقدس این دو شهید گمنام به سپاه ناحیه نور تشییع می‌شود.
فرماندار نور خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی انجام شده در شب اربعین در محل مسجد جامع شهر نور مراسم وداع با شهدای گمنام با حضور امت حزب الله، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف شهروند برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام روز شنبه مصادف با اربعین سالار شهیدان از ساعت 10 صبح از مقابل سپاه ناحیه نور با حضور هیئت‌های مذهبی و دستجات عزاداری به سمت میدان امام (ره) نور انجام و از آنجا برای تدفین به محل دانشکده منابع طبیعی، دانشگاه تربیت مدرس نور تشییع و خاکسپاری می‌شود.
مشایخی از فعالیت چند کمیته در کنار کمیته اجرایی که برعهده سپاه ناحیه نور است خبر داد و از عموم دعوت کرد تا در مراسم‌های مربوط حضور فعال داشته باشند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول