اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

حرم شهید گمنام در شهرستان انار احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: به زودی کار احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار آغاز می‌شود.

حرم شهید گمنام در شهرستان انار احداث می‌شود
مجید اعتمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تکذیب خبر مخالفت عضو شورای شهر انار با احداث حرم مطهر شهید گمنام در این شهرستان اظهار داشت: این خبر کذب است و کسی مانع احداث حرم این شهید بزرگوار که مهمان شهر ما است، نشده است.
وی خاطرنشان کرد: تمام اعضای شورای شهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان انار با علاقه زیاد پیگیر ساخت حرم مطهر این شهید هستند.
اعتمادی تصریح کرد: این شهید به عنوان یک میراث والای معنوی در کنار ارگ باستانی این شهر که یک میراث فرهنگی است، دفن شده و ما حضور این شهید بزرگوار را در این شهر یک فرصت و افتخار می‌دانیم.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر و شهرداری انار مقرر شد، آن‌ها نیز در کار ساخت حرم مطهر این شهید بزرگوار همکاری داشته باشند و شهرداری با حفظ الزامات میراث فرهنگی، موظف به ساخت آن شود.
اعتمادی بیان داشت: به زودی کار احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار آغاز می‌شود.
فرماندار شهرستان انار عنوان کرد: تمام اعضای شورای شهر با احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار موافق هستند و مقدمات کار احداث این حرم مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
به گزارش فارس، اخیرا سایت‌های خبری بیگانه و کسانی که از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیم دارند و با دفن شهدا در سطح شهر و دانشگاه مخالف هستند، این بار میراث فرهنگی را بهانه کرده و قصد دارند با نفوذ در میان بعضی مسئولان شهر انار از ساخت حرم مطهر شهید گمنام در حریم ارگ این شهر ممانعت کنند.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول