اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

جوانان اربعین حسینی را زنده نگه دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: جوانان باید در راستای زنده نگه داشتن پیام‌های اربعین حسینی گام بردارند.

جوانان اربعین حسینی را زنده نگه دارند
حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: باید اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان با عمل کردن به پیام‌های نهضت عاشورا و اربعین حسینی در راستای احیای فرهنگ غنی اسلامی بیش از بیش تلاش کنند.
وی امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین پیام حوادث کربلا دانست و تصریح کرد: امام حسینی (ع) برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر علیه طاغوت زمان قیام کردند پس باید مسلمانان نه‌تنها خودشان از ارتکاب گناه اجتناب کنند بلکه باید در راستای ارشاد و راهنمایی سایر اقشار جامعه هم گام بردارند.
این مسئول با بیان اینکه باید به طور عملی نه در شعار به رهنمودهای امام حسین (ع) جامه عمل بپوشانیم، تصریح کرد: باید به معنای واقعی کلمه التزام عملی، قلبی و زبانی به رهنمودهای ائمه معصوم به ویژه امام حسین (ع) داشته باشیم به طوری که برپایی آیین‌های سوگواری در عاشورا، تاسوعا و اربعین حسینی فرصت بسیار مغتنمی برای ترویج معارف و شعائر دینی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در انتخابات‌های سالیان گذشته مردم با عزمی راسخ برای انتخاب فرد مورد نظر خود پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند پیش‌بینی می‌شود در 12 اسفند ماه نیز همچنان با حضور حداکثری ملت تاریخ تکرار خواهد شد.
امام جمعه سلماس با بیان اینکه در آذربایجان غربی اقلیت‌های دینی در کنار یکدیگر امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: پیروان سایر ادیان آسمانی مانند مسلمانان خود را به این آب و خاک متعلق می‌دانند بر این اساس به طور قطع حضور پر شوری خواهند داشت و صحنه زیبایی از اتحاد و یکدلی خلق خواهند کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول