اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد

ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کارمندان آموزش و پرورش در ساعات اداری

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: هر گونه فعالیت انتخاباتی کارمندان آموزش و پرورش در ساعات اداری ممنوع و جرم است.

ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کارمندان آموزش و پرورش در ساعات اداری
یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات و حضور حداکثری مردم در این صحنه یک فرصت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان است.
مرادی با تأکید بر حضور پرشور و مردمی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از عموم فرهنگیان و اقشار مختلف مردم خواست تا با حضوری چشمگیر علاوه بر بیعت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بار دیگر به دشمنان بفهمانند که ملت ایران اجازه نخواهند داد که بیگانگان در تصمیم گیری‌های کشور دخالت کنند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران استفاده از امکانات دولتی از سوی مدیران مدارس شهری و روستایی گچساران را به منظور تبلیغات انتخاباتی ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت مشاهده برخورد قاطعی با خاطیان انجام می‌شود.
وی افزود: استفاده از امکانات دولتی و عمومی برای تمام نامزدها جرم است و افرادی که این امکانات را در اختیار نامزدها قرار می­دهند نیز مجرم هستند.
مرادی بیان داشت: مردم فهیم، ولایتمدار و با بصیرت گچساران در برهه‌های مختلف انقلاب با تیزهوشی و تعهد همواره در مقابل استکبار ایستادگی کرده‌اند.
این مقام مسئول در گچساران بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آماده کردن زمینه‌های لازم برای رقم خوردن حماسه بزرگ دیگر را وظیفه همه مسئولان و مردم دانست.
مرادی گفت: مدیریت آموزش و پرورش گچساران با ارسال بخشنامه‌ای به همه مدارس شهری و روستایی نسبت به موضوع انتخابات و عدم استفاده از امکانات دولتی و تبلیغات به نفع و یا به ضرر کاندیداها سفارشات و موارد لازم را یادآور شده است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با الهام از تعالیم و اندیشه‌های متعالی دین اسلام، مروج عدالت و انسانیت و رعایت حقوق عمومی و بیت‌المال است.
مرادی ابراز داشت: بر اساس ماده 59 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسساتی که از بودجه‌های عمومی استفاده می‌کنند ممنوع بوده و مرتکب، مجرم شناخته ‌می‌شود.
وی با تأکید بر حفظ استقلال آموزش و پرورش و بی‌طرفی تمامی مسئولان و پرسنل این اداره تصریح کرد: مدیران و معلمان مدارس آموزش و پرورش گچساران باید ضمن تشویق عموم مردم نسبت به حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه، قانون‌مداری و اخلاق‌محوری مانع دخالت آموزش و پرورش در خروجی انتخابات شوند.
مرادی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای کشور است، افزود: مردم با حضور آگاهانه و حداکثری خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر اقتدار و عظمت ملت ایران را به جهانیان و دنیای استکبار نشان خواهند داد.
انتهای پیام/و۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول