اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن‌ماه صورت می‌گیرد

برگزاری بزرگترین جشن مولودی‌خوانی در سقز

خبرگزاری فارس: شهردار سقز گفت: به مناسبت دو ایام فرخنده هفته وحدت و دهه فجر بزرگترین جشن‌ مولودی‌خوانی در سقز برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگترین جشن مولودی‌خوانی در سقز
‌عثمان رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور روزهای پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی است و شهرداری هم در تلاش است بهترین تزئینات و فضاسازی را در سطح شهر برای استقبال از دهه مبارک فجر انجام دهد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها باید منسجم و هماهنگ با ستاد دهه فجر برگزار شود، خاطر نشان کرد: در دهه فجر باید زمینه آشنایی نسل کنونی با انقلاب اسلامی فراهم شود.

شهردار سقز افزود: شهرداری سقز به عنوان مسئول کمیته تزئینات و فضاسازی شهر آماده است با تمام ادارات در تزئینات همکاری کند.

رحیمی با اشاره به اینکه هفته وحدت هم با دهه مبارک فجر تقارن پیدا کرده، اظهار داشت: به مناسبت این ایام فرخنده بزرگترین جشن مولودی‌خوانی هم در روز 16 بهمن همزمان با 12 ربیع‌الاول که به روایت اهل تسنن مصادف است با ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت محمد(ص) در محل مسجد جامع شهر سقز برگزار می‌شود.

وی از عموم شهروندان سقزی خواست در برنامه‌های تدارک‌ دیده شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سی و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی حضوری فعال و خودجوش داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول