اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح تعمیرات و تعطیلات سالانه صنایع

بالاترین میزان تخفیفات توسط برق باختر پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای باختر از پرداخت بالاترین میزان تخفیفات طرح تعمیرات و تعطیلات سالانه صنایع در کل کشور توسط برق منطقه‌ای باختر خبر داد.

بالاترین میزان تخفیفات توسط برق باختر پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای باختر آرش کردی اظهار داشت: همگام با هدفمندی یارانه‌ها و در راستای مدیریت مصرف انرژی، شرکت برق منطقه‌ای باختر پرداخت بالاترین میزان تخفیف تخصیص یافته به صنایع همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع را در کل کشور در پیک بار تابستان 90 ‌از آن خود کرد.
وی گفت: به مشترکین صنعتی همکار در این طرح بالغ بر 325 میلیارد ریال تخفیف داده شد که این رقم حدود 25 درصد از کل تخفیف لحاظ شده به صنایع همکار طرح تعطیلات و تعمیرات صنایع در کل کشور می‌باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای باختر افزود: برنامه‌ریزی به منظور جلب همکاری مشترکین صنعتی در اجرای برنامه تعطیلات و تعمیرات سالانه صنایع در تابستان و پیش‌بینی برنامه زمان‌بندی تعطیلات و سپس نظارت بر اجرای دقیق برنامه‌ها و عملکرد صنایع همکار، منجر به کاهش بار در روز پیک تابستان سال 90 به میزان 30.6 مگاوات که معادل 16.5 درصد از کل بار کاهش یافته از اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه در سطح کشور می‌باشد، شده است.
کردی ادامه داد: در این طرح هفت شرکت از مشترکین طرف قرارداد با دیماند بیش از 230 مگاوات با برق باختر همکاری نموده که در مجموع 108.568 مگاوات، کاهش دیماند مصرفی در حین اجرای طرح داشته‌اند. 
وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها مرهون اطلاع‌رسانی به موقع به مشترکین صنعتی در خصوص فراهم کردن زمینه جهت خرید برق از مشترکینی که ظرفیت تولید برق از طریق دیزل‌های منصوبه را دارا می‌باشند، همچنین هماهنگی و یکسان‌سازی فعالیت‌ها و ارایه گزارش‌های هفتگی به دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر، بررسی عملکرد هفتگی صنایع منطقه از لحاظ مصرف انرژی و همکاری خوب و مناسب صنایع همکار در این طرح می‌باشد.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول