اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار در مجلس:

دشمن با ترور دانشمندان نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که نمی‌توانند با ترور دانشمندان و شخصیت‌های برتر علمی ایران، به اهداف خود دست یابند.

دشمن با ترور دانشمندان نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد
علی بروغنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن محکوم‌کردن ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن اظهار داشت: آنچه مسلم است این است که پیوستگی و ارتباط تنگاتنگی بین حادثه شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن و شهادت دکتر شهریاری و ترور ناموفق عباسی وجود دارد.
وی با اشاره به توطئه‌ دشمن در این زمینه گفت: استکبار جهانی از طرفی تحمل پیشرفت‌های علمی جوانان کشور ما را ندارد و از طرفی در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی درصدد ایجاد رعب و وحشت بین مردم هستند.
نماینده مردم سبزوار با تاکید بر اینکه ترور دانشمندان نمی‌تواند دشمن را به اهداف خود برساند، بیان داشت: دشمنان می‌خواهند مردم را از پای صندوق‌های رای دور کنند و با این اقدامات وحشیانه به اهداف شوم خود دست یابند.
وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب رمز موفقیت ما صبر، ایستادگی و بصیرت بوده و باید این کار تداوم داشته باشد.
بروغنی تصریح کرد: مردم هوشیار و آگاه جامعه اسلامی ما می‌دانند که این نخستین و آخرین کینه و عداوت دشمن نیست و همچنان به مکر و عناد و توطئه می‌پردازد تا ریشه اسلام را بخشکاند اما مردم ما با بصیرت خود توطئه‌ آنان را نقش بر آب می‌کند.
نماینده مردم سبزوار تاکید کرد: آنچه مسلم است، نتیجه این ترورها و شهادت‌ها باید وحدت و همبستگی مردم را افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه این اقدامات دشمن در شان انسانیت نیست، بیان داشت: خارج از بحث دینی و عرفانی، کشتن یک انسان در شان انسانیت نیست و یک انسان که کشته شود در مکتب ما برابر با کشته شدن تمام انسان‌هاست.
بروغنی عنوان کرد: این حرکت‌ها در مباحث انسانی ما جایگاه ندارد و ان‌شاءالله بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه در نتیجه رشد معنوی آنان بوجود آمده ریشه دیکتاتور و استکبار جهانی را بخشکاند.
نماینده مردم سبزوار با اشاره به  تدابیری که برای پیشگیری از چنین اقدامات وحشیانه‌ای باید صورت گیرد، گفت: درمان هر اتفاقی یک هزینه دارد و پیشگیری از آن هزینه‌ای دیگر دارد که هزینه پیشگیری کمتر از درمان است پس باید تمام افراد جامعه در این موضوع به کمک مسئولان نظام اسلامی بشتابند و دست اهریمن را از جامعه قطع کنند.
وی تاکید کرد: آنچه در این امر مهم است این است که مردم باید بیشتر حواس خود را جمع کنند و به محض دیدن اتفاقات و یا افراد مشکوک آن را به مراجع مربوطه اطلاع دهند و اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه داشته باشند.
بروغنی خواستار تلاش بیشتر دولت برای جلوگیری از این اقدامات وحشیانه دشمن شد، و تاکید کرد: باید یک برنامه‌ریزی گسترده و تدابیر شدید امنیتی در این زمینه صورت گیرد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول