اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان اصفهان:

همیشه ناب‌ترین خبرها مربوط به خبرگزاری فارس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: حداقل یک‌بار در روز صفحه خبرگزاری فارس را مطالعه می‌کنم و معتقدم همیشه ناب‌ترین خبرها مربوط به خبرگزاری فارس است.

همیشه ناب‌ترین خبرها مربوط به خبرگزاری فارس است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلام‌رضا یاوری ساعتی پیش در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار داشت: خبرگزاری فارس همیشه در انعکاس اخبار پیشتاز بوده و  بسیاری از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها اخبار خود را از خبرگزاری فارس دریافت، کپی و یا با کم‌ترین تغییرات درج می‌کنند.
وی افزود: این‌‌گونه جراید در بیشتر مواقع ممکن است نامی از این خبرگزاری نیز در اخبار خود درج نکنند، اما در مواقعی که خبرها حساس‌تر است خبر خود را به نقل از فارس می‌آورند و همه این‌ها نشان‌دهنده اعتماد به صحت اخبار خبرگزاری فارس است.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: اخبار خبرگزاری فارس تأثیرگذاری خاصی دارد ضمن اینکه این سایت هر 10 دقیقه یک‌بار به روز می‌شود که نشانه تازگی و به روز بودن اخبار آن است.
وی ادامه داد: در بسیاری از خبرگزاری‌ها افرادی که مشغول فعالیت هستند، هر چند یک‌بار تعویض می‌شوند اما خبرنگاران فارس به طور معمول ثابت بوده و افراد خبره و کارآمدی هستند که در حرفه خود بسیار قوی ظاهر شده‌اند.
یاوری در ادامه بیان داشت: ثبات نیرو در یک مجموعه مهم است زیرا نشان‌ از  تثبیت کل مجموعه دارد و این در حالی است که تعویض مداوم نیروها نشان دهنده این بوده که افراد مورد نظر امنیت شغلی لازم از هر لحاظ حس نکرده‌اند و به آنچه انتظار داشته‌اند دست نیافته‌اند.
وی تاکید کرد: همکاران خبرگزاری فارس در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارند و در همایش نقش دانشگاه در بیداری اسلامی بیشترین فعالیت و مصاحبه را با مسئولان داشتند.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان اصفهان به بیمه خبرنگاری اشاره و گفت: جفایی که همیشه در حق خبرنگاران می‌شود این است که آنها بیمه نمی‌شوند در حالی که بیمه بسیار مهم محسوب می‌شود و در بسیاری از  کشورها هر فردی که استخدام شود از بیمه خود مطمئن است.
وی تصریح کرد: انتظار داریم در راستای احساس امنیت شغلی خبرنگاران بیمه آنها جدی‌تر دنبال شود، زیرا این موضوع در کار سخت خبرنگاری نسبت به دیگر مشاغل محسوس‌تر است.   
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول