اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

راه شهید احمدی‌روشن پایان نیافتنی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه دانشمندان جوان ایرانی ادامه دهنده راه شهید احمدی روشن هستند، گفت: این ترورها هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی شده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و مطمئنا خون شهدا سبب پویایی و مایه افتخار ملت ایران خواهد شد.

راه شهید احمدی‌روشن پایان نیافتنی است
ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ترور شهید احمدی روشن اظهار داشت:  این ترور در راستای ترورهای سال گذشته دانشمندان هسته‌ای کشور صورت گرفت و بار دیگر به جهان ثابت کرد که شعار مبارزه با تروریستی که از سوی قدرت‌های استکباری داده می‌شود، یک شعار پوچ و تو خالی است.
وی افزود: نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای شکست این حرکت انجام داد و در طول این سال‌ها از تمام ابزارهای نامشروع برای ضربه زدن به این نظام استفاده کرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: امروز نیز با توجه به نقشی که دانشمندان در پیشرفت و اعتلای کشور و سعادت ملت ایران دارند، دشمن ترور این سرمایه‌ها را در دستور کار قرار داده تا از این راه مانع پیشرفت کشور شود.
وی گفت: این ترورها نشان می‌دهد که هدف اصلی دشمن در تمام حرکت‌های سیاسی خود، مانع شدن از پیشرفت کشور است و مسائلی مانند حقوق بشر بهانه‌ای بیش نیست.
ملاحسنی خاطرنشان کرد: در واقع وحشت آمریکا و اسرائیل، از پیشرفت کشور و مطرح شدن ایران اسلامی به عنوان یک الگو در جهان است.
وی ابراز داشت: دشمن از ابتدای انقلاب با به‌کارگیری روش‌هایی مانند جنگ، ترور، کودتا و حمله نظامی تلاش کرده تا ملت را از پایبندی به جمهوری اسلامی منصرف کند.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: از طرف دیگر این حرکات که در تضاد کامل با شعارهای قدرتمندان در حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است، نشان‌ دهنده استیصال آنان از بی‌اثر بودن تحریم‌ها و اقدامات سیاسی علیه ملت ایران است.
وی اضافه کرد: غرب سال‌هاست که شعار مبارزه با تروریسم می‌دهد در حالی که خود، طراح و مروج ترور در جهان است.
ملاحسنی افزود: دشمنان باید بدانند که با این راه‌ها نمی‌توانند در اراده دانشمندان برای ساختن کشور و آباد ساختن ایران اسلامی خللی ایجاد کنند و هر دانشمندی که ترور شود، هزاران نفر مانند او، راه وی را ادامه خواهند داد.
وی ابراز داشت: هدف از این ترورها تضعیف روحیه دانشمندان ایرانی است تا این افراد از خدمت به کشور و تلاش در راه آبادانی این سرزمین پشیمان شوند، اما با عشقی که این افراد به ایران اسلامی دارند، این اقدامات تاثیری در اراده آنان نخواهد داشت.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم عنوان داشت: این ترورها هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی شده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و مطمئنا خون شهدا سبب پویایی و مایه افتخار ملت ایران می‌شود.
وی ادامه داد: هر دانشجو یا دانشمندی که ترور شود، دیگران مصمم‌تر راه او را ادامه خواهند داد و ملت ما متحد و یکپارچه از فرزندان خود که در راه آزادی و اعتلای این کشور گام بر می‌دارند، دفاع خواهد کرد.
ملاحسنی خاطرنشان کرد: این ترورها علاوه بر اینکه خباثت دشمنان ما را در راه دشمنی با انقلاب اسلامی ثابت می‌کند، نشان‌دهنده مظلومیت ملت ایران است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول