اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با برترین‌های کشور

ترکیب قم در پیکارهای رنکینگ بدمینتون کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم قم در پیکارهای رنکینگ قهرمانی کشور خبر داد.

ترکیب قم در پیکارهای رنکینگ بدمینتون کشور مشخص شد
علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از صبح فردا میزبان رقابت‌های رنکینگ قهرمانی کشور خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم از تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده پذیرای خوب و قابل قبولی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: رقابت‌های رنکینگ بدمینتون کشور در رده سنی بزرگسالان و به مدت دو روز به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز داشت: پیش‌بینی ما این است که در این دوره از رقابت‌های بدمینتون رنکینگ کشوری بیش از 100 بدمینتون باز در شهر مقدس قم حضور یافته و شاهد برگزاری مسابقاتی جذاب و تماشایی در حضور علاقمندان به بدمینتون باشیم.
وی یادآور شد: برنامه‌ریزی برگزاری این دوره از رقابت‌ها به شکلی است که تا عصر امروز تیم‌ها و نفرات شرکت‌کننده وارد شهر مقدس قم شده و قرعه‌کشی رقابت‌ها نیز امشب در حضور مسئولان برگزاری مسابقات در قم برگزار شود.
پنجه باشی با اشاره به اهمیت این دوره از رقابت‌ها که در مدت دو روز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات رنکینگ بدمینتون در طول سال در فاصله زمانی هر سه یا چهار ماه یک بار به انجام می‌رسد و برترین‌های آن کاندیدای حضور در تیم ملی هستند.
وی خاطر نشان کرد: حساسیت پیکارهای بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور به سبب این است که نفرات اول تا چهارم بخش انفرادی و تیم برتر بخش دوبل جواز حضور در پیکارهای بدمینتون بین‌المللی جام گرامیداشت دهه فجر را به دست می‌آورند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به ترکیب تیم اعزامی قم در رقابت‌‌های بدمینتون رنکینگ کشوری در تالار فرهمند موحد قم، تصریح کرد: در این تیم شش بدمینتون باز در دو بخش انفرادی و دوبل با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
وی یادآور شد: در ترکیب تیم هیئت بدمینتون استان قم در این دوره از پیکارها، در بخش انفرادی علیرضا یزدانی و محسن صادقیان حضور دارند، ضمن اینکه نخستین تیم دوبل قم را مهدی پنجه‌باشی و حسن آبانگاه و تیم دوم را آریا ظفری و علی دولتخواه تشکیل می‌دهند.
پنجه باشی همچنین به کادر فنی تیم اعزامی هیئت بدمینتون استان قم در پیکارهای رنکینگ قهرمانی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این تیم را حامد شعبانیان یکی از چهره‌های مطرح بدمینتون استان‌ها در سال‌های اخیر مربیگری خواهد کرد.
وی با اشاره به حضور چهره‌های آماده در ترکیب تیم قم، تاکید کرد: اعضای تیم قم زیر نظر مربیان خود در ماه‌های اخیر تمرینات بسیار خوبی را سپری کرده‌اند و می‌توانیم سهمیه حضور در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر که در بهمن برگزار می‌شود را کسب کنیم.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول