اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 و 23 دی صورت می‌گیرد

برگزاری پیکارهای انتخابی بدمینتون قهرمانی کشور در قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور و انتخابی جام بین‌المللی دهه فجر در شهر مقدس قم خبر داد.

برگزاری پیکارهای انتخابی بدمینتون قهرمانی کشور در قم
علی پنجه باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در تلاش برای تحول و حرکت در مسیر پیشرفت بدمینتون استان قم، علاوه بر برگزاری رقابت‌های مختلف استانی در مناسبت‌های گوناگون و شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما میزبانی پیکارهای معتبر کشوری رشته بدمینتون است.
وی با بیان اینکه بر همین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش آقایان رشته بدمینتون در قم برگزار می‌شود، افزود: با موافقت و نظر بسیار مساعد فدراسیون بدمینتون روزهای پایانی این هفته میزبان برترین‌های بدمینتون کشور خواهیم بود.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون بدمینتون، مسابقات انتخابی آقایان بدمینتون کشور به منظور انتخاب نفرات منتخب رده‌های سنی امید و بزرگسالان در قم برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: رقابت‌های انتخابی که قم میزبان آن خواهد بود، به منظور شناخت چهره‌های شاخص بدمینتون کشور برای حضور در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر روزهای بیست و دوم و بیست و سوم دی ماه در قم برگزار می‌شود.
پنجه باشی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری و مکان این مسابقات، تصریح کرد: رقابت‌های مهم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.
وی بیان داشت:  برای حضور در این دوره از رقابت‌ها چهره‌های مدعی از استان‌های مختلف کشور حضور خواهند داشت و افراد برتر که در بین آنها نفرات جوان و آینده‌دار بدمینتون استان قم نیز حضور دارند در دو بخش دو نفره و انفرادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه به زمان برگزاری پیکارهای جام بین‌المللی دهه فجر اشاره کرد و افزود: بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر 27 تا 30 بهمن ماه در سالن بدمینتون حجاب تهران برگزار می‌شود.
وی در پایان از حضور تیم‌های بدمینتون مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد و ابراز داشت: تیم بدمینتون بانوان قم با نام تربیت بدنی در این رقابت‌ها حضور دارد و تاکنون دو مرحله از دور مقدماتی این رقابت‌ها را پشت سر گذاشته است.
پنجه باشی همچنین با اشاره به حضور تیم مردان قم در لیگ دسته اول کشور، بیان کرد: تیم بدمینتون هیئت قم نیز در بخش مردان امسال در پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور خواهد یافت تا با توانمندی و نمایش بسیار خوبی که جوانان آینده‌دار بدمینتون قم آماده ارائه آن هستند، راهی مسابقات بدمینتون لیگ برتر شود.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول