اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان خلخال

مشاور فرماندار خلخال در امور بانوان معرفی شد

خبرگزاری فارس: در نشست مشترک اعضای بانوان ادارات مختلف نسرین موسوی به عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان و مسئول کمیته بانوان و خانواده فرمانداری خلخال منصوب و معرفی شد.

مشاور فرماندار خلخال در امور بانوان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در فرمانداری خلخال برگزار شد فرماندار این شهرستان خواستار توسعه شور حسینی در اجتماعات بانوان این شهرستان شد.
ذبیح‌الله عبداللهی اظهار داشت: ‌زمینه تحکیم و خاستگاه اصلی حسن روابط در نظام اجتماعی بین زن و مرد حجاب و عفاف با هدف تعمیق ارزش‌های اسلامی و دینی و باورهای معرفتی است.
وی اضافه کرد: آسیب شناسی حوزه بانوان و تنظیم برنامه‌ای مدون در راستای کاهش آسیب‌ها و استفاده از توانمندی بانوان در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف از ضروریات است.
فرماندار خلخال ضرورت تدوین برنامه‌ای راهبردی را در گسترش حجاب و عفاف و به نمایش گذاشتن فضیلت‌ها و توانمندی‌های بانوان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به نمایشگر این توانمندی‌ها نیازمند هستیم تا بتوانیم از فرصت به وجود آمده در توسعه و سازندگی کشور استفاده کنیم.
عبداللهی بیان داشت: اگر از این فرصت بهره‌برداری نکنیم ممکن است این زمینه‌سازی‌ها با شیطنت و دخالت دشمنان به اسباب تهدیدی تبدیل شود که در آن صورت امر جلوگیری و مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای احتمالی آن بسیار زیاد است.
وی در ادامه سخنان خود فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت و افزود:‌ در اربعین چهره واقعی حضرت زینب کبری (س) در پاسداری و حفاظت از کیان ولایت و امامت و همچنین مظلومیت قیام سید‌الشهدا معلوم و مشخص شد و دشمن نیز به حقیقت این مسئله پی برد که اساس فرهنگ اسلام و ارزش‌های آن ماندگار است.
 
* انقلاب اسلامی به جایگاه زن تحکیم بخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مسئول کمیته بانوان و خانواده فرمانداری خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و در سایه رهنمودهای حکیمانه امام راحل جایگاه زنان و نظام خانواده تحکیم یافت و روز به روز بر جلا و عظمت آنها افزوده شد.
نسرین موسوی دین اسلام را پیام آور صلح و آرامش و رحمت برای افراد جامعه به ویژه زنان و بانوان توصیف کرد و گفت: بانوان ما از چنان توانمندی برخوردار هستند که در سال‌های اخیر در عرصه‌های متعدد نمایشی از این توانمندی را مشاهده کردیم.
وی در پایان تعامل خانواده و اعضای کارگروه بانوان خلخال را در راستای استفاده از ظرفیت بانوان در اداره خانواده و فرهنگ صحیح تربیت فرزندان خواستار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول