اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل:

داوطلبان رد صلاحیت شده 4 روز فرصت شکایت دارند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت:‌ داوطلبان رد صلاحیت شده در مرحله اول تایید صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های اجرایی چهار روز فرصت دارند شکایت خود را تسلیم کنند.

داوطلبان رد صلاحیت شده 4 روز فرصت شکایت دارند
عباس دستباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های پنج‌گانه صلاحیت کاندیداها را اعلام کردند.
وی گفت: با پایان کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌ مراکز انتخابیه و هیئت اجرایی، داوطلبان رد صلاحیت شده طبق ماده 51 بعد از ابلاغ رسمی چهار روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیئت نظارت استان ارائه کنند.
جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: این هیئت نیز طبق قانون بعد از اتمام چهار روز مهلت تسلیم شکایت از سوی داوطلبان به موارد ابهامی داوطلبان رسیدگی کرده و اگر صلاحیت مورد تایید قرار گرفت اعلام می‌کنند.
دستباز بیان داشت: این ابلاغ به فرمانداری‌های حوزه انتخابیه انجام می‌شود و از آن طریق قرار است موارد به خود داوطلبان نیز ابلاغ شود.
این مسئول با یادآوری اینکه در مراحل بعدی نیز حق اعتراض برای رد صلاحیت‌شدگان محفوظ است، خاطرنشان کرد: بعد از بررسی‌های متعدد شورای نگهبان روز اول اسفند ماه صلاحیت نهایی کاندیداها را تایید و با ابلاغ به حوزه‌های انتخابیه داوطلبان نهایی نهمین دوره مجلس را معرفی کرده و آنها نیز در مهلت مقرر ایام تبلیغات فرصت معرفی خود را به عموم مردم خواهند داشت.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه هرگونه فضا‌سازی کاذب در انتخابات جرم محسوب می‌شود، گفت: داوطلبان تنها در مهلت مقرر تعیین شده حق تبلیغات دارند و هرگونه تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب شده و برخورد لازم با داوطلبان خاطی انجام می‌شود.
این مسئول اظهار داشت: همه ما باید در راستای جلب مشارکت مردم و فراهم کردن بستر حضور حداکثری آحاد جامعه تلاش کنیم و اجازه ندهیم کوتاهی و قصور در این حوزه انجام شود.
دستباز در پایان سخنان خود داوطلبان را از هرگونه اقدامات تخریبی، اتهام‌زنی و افترا و بیان مطالب غیر‌واقعی برحذر داشت و افزود: داوطلبان نباید در بیان توانمندی‌های خود به انکار خدمات دولت، نظام و دیگر داوطلبان اقدام کنند.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول