اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واگذاری 30 درصد سهم باشگاه تراکتورسازی به موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن عقد قرارداد با موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر به عنوان حامی مالی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه، 30 درصد از سهام خود را به این مجموعه واگذار کرد.

واگذاری 30 درصد سهم باشگاه تراکتورسازی به موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر، در مراسمی که در محل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز برگزار شد، رحیم قاسمی مدیرعامل موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر و محمدحسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دیدار و پس از آن با امضای قراردادی موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر به عنوان سهامدار و حامی مالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انتخاب شد.
موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر دو فصل پیش نیز اسپانسر تراکتورسازان بود و اکنون مجددا به عنوان حامی مالی پرطرفدارترین تیم شمالغرب کشور انتخاب شده است.
بر اساس قرارداد منعقد شده، موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر 30 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را خریداری کرده و امروز یک میلیارد تومان از این بابت به حساب باشگاه واریز کرد.
قرار است مابقی مبلغ سهام خریداری شده را نیز طی روزهای آینده پرداخت کند.
باشگاه تراکتورسازی به لحاظ مالی این روزها دچار مشکل شده بود و به گفته مسئولان این باشگاه، تنها مشکلی که می‌تواند مانعی برای نتیجه گرفتن تیم تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باشد، نبود پول است که به نظر می‌رسد با حمایت موسسه جوانان خیّر، این مشکل سرخپوشان به زودی برطرف شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول