اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم برخورد جدی با پدیده حاشیه‌نشینی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل حاشیه‌نشینی موجب بروز معضلات بی‌شماری خواهد شد که آثار و پیامدهای منفی آن گریبانگیر همه اقشار به خصوص جوانان را می‌گیرد و لازم است با این پدیده برخورد جدی شود.

لزوم برخورد جدی با پدیده حاشیه‌نشینی در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در نشست کارگروه امور زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز معضل حاشیه‌نشینی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در اطراف شهر یاسوج مستلزم فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و عدم ارائه خدمات و امکانات رفاهی مورد نیاز از سوی نهادهای خدمات‌رسان در سطح این استان هستیم.
نیکزاد تصریح کرد: مشکل حاشیه‌نشینی موجب بروز معضلات بی‌شماری می‌شود و آثار و پیامدهای منفی آن گریبانگیر همه اقشار به خصوص جوانان می‌شود.
وی برخورد قانونی و جدی با این پدیده از سوی متولیان امر در کهگیلویه و بویراحمد را خواستار شد و بیان داشت: از دستگاه‌های اجرایی که با این پدیده سر و کار دارند به صورت جدی می‌خواهیم در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی با یکدیگر نهایت همکاری را داشته باشند و اجازه ندهند بیش از این به اصول شهرسازی ضربه وارد شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از الحاق شرف‌آباد به شهر یاسوج خبر داد و افزود: شورا و شهرداری شهر یاسوج بعد از اجرای این طرح علاوه بر صدور پروانه ساخت برای اماکن تازه تاسیس و نظارت بر امور ساخت و ساز در این منطقه، باید خدمات و امکانات مورد نیاز رفاهی را با همراهی نهادهای خدمات رسان این استان به ساکنان شرف‌آباد ارائه کنند. 
نیکزاد خاطرنشان کرد: پیش از الحاق شرف‌آباد به یاسوج لازم است کاربری‌های عمومی اعم از فضاهای آموزشی، بهداشتی، فرهنگی، درمانی و ورزشی و تفریحی برای آن در نظر گرفته شود که این موضوع از وظایف مسکن و شهرسازی در این استان است.
نیکزاد بر لزوم حفظ محدوده حریم‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی در منطقه شرف‌آباد پس از ملحق شدن آن به شهر یاسوج تاکید کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول