اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

راه و ترابری اصفهان حمایت‌کننده خوب کبدی است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به نگاه مثبت مدیر کل راه و ترابری استان اصفهان به مقوله ورزش، کبدی این استان جایگاه خود را در سطح رقابت‌های بزرگ باز کرده است.

راه و ترابری اصفهان حمایت‌کننده خوب کبدی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کامران ارباب‌زاده صبح امروز در حاشیه فینال رقابت‌های لیگ برتر کبدی آقایان که در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: رشته کبدی با وجود ورزشکاران و مدیران هیئت کبدی استان اصفهان، به یک قطب قدرتمند در سطح کشور تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به رشته کبدی بسیار مثبت است، بیان داشت: با حمایت‌های خوب اداره راه و ترابری استان اصفهان از این رشته ورزشی، شاهد دست یافتن کبدی کاران اصفهان به قله‌های ناب موفقیت هستیم.
رئیس گروه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از هوشنگ عشایری (مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان) به دلیل حمایت‌های مدبرانه خود از رشته کبدی استان اصفهان تشکر ویژه دارد.
وی افزود: حمایت‌ بخش‌های مختلف، از ورزش استان اصفهان با توجه به قانون که دولت نباید برای رشته‌های قهرمانی هزینه کند، هر گونه مشکلی را از سر راه بر می‌دارد.
اربا‌ب‌زاده که از نزدیک بازی دو تیم کبدی راه و ترابری اصفهان و تختی تهران را مشاهده می‌کرد گفت: چیزی که مسلم است این رشته ورزشی نیاز به قدرت ‌بدنی بالایی دارد و در بازی امروز نیز ورزشکاران رقابت بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول