اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث ‌فرهنگی استان یزد:

دو موزه جدید در یزد افتتاح می ‌شود

خبرگزاری فارس: معاون میراث ‌فرهنگی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان یزد از افتتاح و بهره‌‌برداری کامل از دو موزه جدید تا پایان سال‌جاری در یزد خبر داد.

دو موزه جدید در یزد افتتاح می ‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی استان یزد، ذات‌الله نیکزاد اظهار داشت: تا پایان امسال دو موزه جدید به مجموع موزه‌های استان یزد اضافه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: موزه تاریخ در شهرستان طبس و موزه مردم‌‌شناسی در شهرستان خاتم تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌‌شود.
وی افزود: در حال حاضر 18 موزه در استان یزد فعالیت می‌کنند که با افتتاح این دو موزه جدید تعداد موزه‌های استان به 20 مرکز خواهد رسید.
نیکزاد بیان کرد: ساخت این دو موزه در دور اول و دوم سفرهای استانی هیئت دولت تصویب شد که با پایان مراحل اجرایی آن، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: در سال 91 نیز بهره‌برداری از یک موزه جدید در دستور کار میراث فرهنگی است که احداث این موزه نیز از مصوبات سفر‌های پیشین هیئت دولت به استان یزد بوده است.
نیکزاد با اشاره به موزه‌‌های فعال استان یزد یادآور شد: موزه فرش، موزه صدوق و موزه مردم‌‌شناسی تفت از مهم‌ترین موزه‌‌های فعال در استان یزد به شمار می‌روند.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول