اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دانشگاه‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر انقلاب در دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دانشگاه‌های استان زنجان
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نمایشگاه‌های ادواری حجاب و عفاف از سوی جهاد دانشگاهی استان زنجان در سطح دانشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو دوره این نمایشگاه در دانشگاه‌های زنجان و مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شده است، افزود: دانشگاه‌های دیگر استان نیز این نمایشگاه را برگزار می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه عفاف و حجاب ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در کشور بیش از گذشته احساس می‌شود‌، یادآور شد: این نمایشگاه در استان زنجان به صورت ادواری و در همه دانشگاه‌هایی که اعلام آمادگی کنند، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت دوره‌ای در همه دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نخستین دوره این نمایشگاه آبان ماه سال جاری در دانشگاه زنجان برگزار شد. 

بابایی از برگزاری این نمایشگاه به صورت بین‌المللی خبر داد و افزود: ارائه پوسترهای هنری در خصوص حجاب و عفاف، ارائه پکیج‌های حریم ریحانه، پاسخگویی به شبهات حجاب و عفاف بخش‌های مختلف این نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی با عنوان حلقه‌های معرفت در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: با برگزاری این نشست‌ها در خصوص مسائل مختلف عفاف و حجاب تبادل اطلاعات و نظر صورت می‌گیرد. 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ارائه پوشش‌ها و محصولات اسلامی و ارائه مجموعه سخنرانی‌های حجاب و عفاف و آئین عشق ورزی و محصولات فرهنگی مختلف را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

وی از برگزاری دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر انقلاب در دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه نیز به صورت ادواری در دانشگاه‌های استان در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بابایی برگزاری همایش بزرگ فجر انقلاب را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج در دهه فجر عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این سازمان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول