اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های نشست خبری داماش و استقلال در رشت

غیبت کاپیتان‌های استقلال و داماش و تاخیر تارتار

خبرگزاری فارس: در نشست خبری قبل از دیدار داماش گیلان و استقلال تهران در ورزشگاه عضدی رشت کاپیتان هر دو تیم غایب بودند و سرمربی داماش با تاخیر حاضر شد.

غیبت کاپیتان‌های استقلال و داماش و تاخیر تارتار
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و داماش گیلان در هفته نوزدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور، ساعت 15 عصر روز سه‌شنبه 20 دی جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می‌روند.
-نشست خبری سر مربیان و کاپیتان‌های دو تیم شامگاه دوشنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. 
-این نشست با تاخیر نیم ساعته برگزار شد و سالن کنفرانس با بی‌تدبیری مسئولان رسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان به قدری سرد بود که خبرنگاران از لباس‌های گرم استفاده کردند. 
-مهدی تارتار سرمربی داماش گیلان با تاخیر 20 دقیقه‌ای در نشست خبری حاضر شد و دلیل این تاخیر را صرف شام در یکی از رستوران‌های شهر رشت اعلام کرد.
-کاپیتان‌های دو تیم داماش گیلان و استقلال تهران در این نشست بر خلاف قوانین رسانه‌ای سازمان لیگ برتر غایب بودند و جالب اینکه «سررشته‌داری» مدیر رسانه‌ای استقلال هفته گذشته به عنوان مدیر موفق رسانه‌ای لیگ انتخاب شده بود. 
-بحث دلالی تعدادی از خبرنگارنماها و سوء استفاده این افراد از عنوان خبرنگاری نیز در بین اصحاب رسانه ورزشی گیلان داغ بود و خبرنگاران خواستار برخورد قانونی با این افراد سودجو شدند. 
-بیش از 50 نفر از طرفداران فوتبال نیز در بیرون از سالن کنفرانس منتظر سرمربیان دو تیم بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند. 
-تعداد بیش از 20 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در این نشست حاضر بودند و دو نفر از خبرنگاران تهرانی نیز در سالن کنفرانس حاضر شدند. 
-مجتبی پوربخش مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان دقایقی به تعریف و تمجید از مدیر رسانه‌ای استقلال تهران پرداخت که موجب کلافگی خبرنگاران و اتلاف وقت این قشر زحمتکش شد. 
-با توجه به مدت زمان 90 دقیقه‌ای کنفرانس و زمان‌های تاخیر آن حتی یک لیوان آب نیز در سالن کنفرانس یافت نمی‌شد و خبرنگاران نسبت به این مسئله معترض بودند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول