اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میثم بائو:

با برد مقابل داماش نتایج دو هفته قبل را جبران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم شهرداری تبریز گفت: با پیروزی بر داماش گیلان، باخت‌های دو هفته قبل تیم شهرداری را جبران خواهیم کرد.

با برد مقابل داماش نتایج دو هفته قبل را جبران می‌کنیم
میثم بائو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دو تیم شهرداری تبریز و داماش گیلان برای پیروزی وارد میدان می‌شوند، اما امیدواریم که بتوانیم با پیروزی در این بازی به هر سه امتیاز دست یافته و با نتیجه خوب نیم فصل را به اتمام برسانیم.
وی اضافه کرد: تیم شهرداری تبریز در دو بازی قبلی خود مقابل تیم‌های استقلال تهران و فجر شیراز مغلوب شده، بدین علت چیزی برای از دست دادن نداشته و برای کسب سه امتیاز این بازی باید اهتمام جدی ورزد.
هافبک سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در مورد نتایج تیم شهرداری تبریز،گفت: تیم ما بازی‌های خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد، اما  نمی‌توانیم مزد بازی‌های خوب‌مان را با پیروزی گرفته و بدین علت امتیازات فراوانی را از دست داده‌ایم.
وی، کسب عنوان تک رقمی در لیگ برتر امسال را نتیجه مطلوبی برای شهرداری تبریز ذکر و تصریح کرد: مسلما در نیم فصل دوم تیم شهرداری تبریز نتایج بهتری را کسب خواهد کرد، زیرا این تیم از بازیکنان خوب، مربی با دانش و مدیریت کارآمد برخوردار بوده که توانایی شناسایی نقاط ضعف تیم و برطرف کردن آنها را دارند.
بائو با تایید ضد حمله‌‌ای بودن تیم شهرداری افزود: استفاده از ضد حملات در فوتبال مدرن امروز یک تاکتیک به شمار رفته و استفاده از این روش نمایانگر قدرت شهرداری تبریز است، بدین علت تیم شهرداری تبریز در بازی‌‌های خارج از خانه بهتر نتیجه می گیرد، اما با تیم‌هایی که در تبریز به لاک دفاعی فرو می‌روند به مشکل بر می‌خورد.
میثم بائو در مورد وضعیت این فصل خود گفت: نسبت به سال گذشته بازی بهتری در تیم شهرداری کردم و در نیم فصل نخست سه گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل نیز داده‌ام و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانم آمار خود را بهتر کنم.
تیم شهرداری تبریز روز دوشنبه 28 آذر میزبان تیم داماش گیلان است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول