اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

سیاسی‌کاری در شهرداری یاسوج جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با بیان اینکه خدمت صادقانه بدون هیاهو صورت می‌گیرد، گفت: برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان یاسوجی اجازه هیچگونه سیاسی‌کاری و خط بازی در این نهاد خدمات‌رسان را نمی‌دهم.

سیاسی‌کاری در شهرداری یاسوج جایگاهی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی عصر امروز در نخستین نشست خود در کسوت شهردار یاسوج با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرداری مربوط به همه شهروندان است و همه کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند شهروند یاسوج محسوب می‌شوند و به همین دلیل شهروند سیاه و سفید و درجه یک و درجه دو نداریم.
شهردار یاسوج در ادامه بیان داشت: وظیفه داریم برخی کارها را اطلاع‌رسانی کنیم ولی عقیده ما بر این است که برخی کارها در شهرداری وظیفه ذاتی ما بوده و حق نداریم که در انجام آنها کوتاهی کنیم.
نگین‌تاجی به کم شدن برخی از درآمدهای شهرداری اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن مسکن‌ مهر و همچنین موضوعاتی دیگر از جمله دستمزدهای زیادی که باید پرداخت شود اکنون درآمدهای شهرداری تا حدود بسیاری کاهش یافته که علاوه بر اینها توقعات نیز از شهرداری بالا رفته و اکنون در این ارتباط مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر ماست.
شهردار یاسوج تصریح کرد: نمی‌توانیم به دلیل مشکلاتی که داریم، انتظارات مردم را نادیده بگیریم و به همین خاطر با همه مشکلات پیش رو، برنامه‌های خوبی را برای آینده بهتر این شهر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
نگین‌تاجی کار سیاسی و سیاسی‌کاری را در سیستم شهرداری به مثابه سم دانست و گفت: به حتم در طول تاریخ تاسیس شهرداری‌ها تاکنون، هر شهردار و سیستم شهرداری که به سیاسی‌کاری روی آورده در نهایت محکوم به شکست شده است.
این مسئول در ادامه بیان کرد: از همین رو نه خود و نه همکارانم در شهرداری به چنین اعمالی روی نخواهیم آورد و به قطع یقین اجازه چنین رفتارهایی را به هیچ شخصی در این مجموعه نخواهیم داد.
شهردار یاسوج که در این نشست به صورت مکرر در ارتباط با برخی جایگاه‌ها در این نهاد خدمات‌رسان و افرادی که به کار گمارده شده‌اند، از سوی رسانه‌ای‌ها مورد سؤال قرار می‌گرفت، بیان داشت: خودم نیز قائل به این موضوع هستم که در برخی پست‌ها از جمله روابط عمومی دارای ضعف و مشکل هستیم ولی به دلیل اینکه تا پیش از انتخابات حمل بر سیاسی‌کاری نشود افراد ضعیف را تغییر نخواهم داد و به دست به ترکیب شهرداری نمی‌زنیم.
نگین‌تاجی با ذکر این مطلب که هیچگاه در طول سوابق کاری خود به دنبال مناصب و پست‌ها نبوده‌ام، خاطرنشان کرد: دلیلی ندارد که بخواهیم مسائل را وارونه جلوه دهیم و یا اینکه سیاسی‌کاری کنیم چراکه شهرداری اکنون چنان کارهای بر زمین مانده زیادی دارد که غافل شدن از آنها و روی آوردن به حرف‌های پوچ و بیهوده منجر به شکست این مجموعه خواهد شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول