اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار الیگودرز:

باید در دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود

خبرگزاری فارس: فرماندار الیگودرز گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

باید در دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود
به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز مهدی وفایی‌مقدم امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در محل فرمانداری شهرستان الیگودرز گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر مناسب‌ترین زمان برای تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان است.
وی افزود: تشریح واقعیت‌های و ابعاد انقلاب بزرگ اسلامی به ویژه جایگاه و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) در این رویداد بزرگ تاریخ ایران، موجب افزایش سطح آگاهی قشر جوان و نوجوان می‌شود.
فرماندار الیگودرز گفت: مسئولان باید امسال در طراحی برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر نوآوری داشته به طوریکه با برنامه‌های سنوات قبل تفاوت‌های محسوسی داشته باشد.
وفایی‌مقدم در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست عملکرد و خدمات خود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم برسانند.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر، 17 کمیته اجرایی با مسئولیت ادارات مختلف تشکیل شد.
کمیته‌های 17گانه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان الیگودرز موظف شدند، با تشکیل نشست‌های تخصصی با هدف تدارک و اجرای برنامه‌های متنوع زمینه حضور و مشارکت مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب را به نحو شایسته فراهم کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول