اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

حجاب زیباترین شکل آزادی زن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که حجاب حریت است، گفت: زیباترین شکل آزادی زنان حجاب است.

حجاب زیباترین شکل آزادی زن است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مریم گشتاسبی صبح امروز در جمع کارشناسان بانوان دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش حجاب و عفاف در سلامت جامعه تأکید کرد: باید با اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف از تهاجم فرهنگی غرب جلوگیری کرد. 
وی با اشاره به اینکه حجاب پیام‌آور حریت است، گفت: فردی که با آزادی و آزادگی برای خویش پوششی را برگزیند و به آن احترام گذاشته و آن را مقدس می‌پندارد، به یقین حریت در او به اوج رسیده است.
 این مسئول افزود: این مطلب دقیقا در مقابل نظریه افرادی است که حجاب را نوعی قید و بند دانسته و مانعی برای فعالیت‌های اجتماعی می‌دانند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش حجاب برای همه مشخص است و زنان نیز حجاب را زیباترین شکل آزادی برای خود می‌دانند، همان گونه که حضرت امام راحل فرموده "تجربه کنونی فعالیت‌های ضد رژیم شاه نشان داده که زنان بیش از پیش آزادی خود را در پوششی که اسلام می‌گوید، یافته‌اند.
وی در ادامه گفت: موضوع حجاب که از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است، پیشینه آن به قبل از ورود اسلام بوده، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبار خود می‌رسد.
گشتاسبی  با تأکید بر اینکه قانون راهکارهای گسترش عفاف و حجاب پس از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده، خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش و ... باید با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر راهکارها و سیاست‌های کلی این قانون را به اجرا درآورند تا هر روز شاهد گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح کشور باشیم.
این مسئول ارشد امور بانوان در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: زنان ایران اسلامی به خصوص شیرزنان کهگیلویه و بویراحمدی در همه عرصه‌ها از جمله در انتخابات پیش رو بصیرت والای خود را به نمایش خواهند گذاشت و ضمن حضور حماسی در این رویداد بزرگ، در انتخاب اصلح از همان سلاح بصیرت به خوبی استفاده کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول