اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

باید کیفیت نان ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: با توجه به بازرسی‌هایی که تاکنون انجام شده، عملکرد نانوایی‌ها مطلوب بوده اما باید در زمینه ارتقای بیشتر کیفیت نان در این شهرستان تلاش کنیم.

باید کیفیت نان ارتقا یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود معناصری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت اظهار داشت: عملکرد نانوایی‌های شهر در ابراز رضایتمندی شهروندان بسیار مؤثر است.
وی افزود: نظارت دقیق و مستمر مهم‌ترین ابزار برای کنترل کیفیت نان و بهداشت نانوایی‌ها است که می‌تواند در کاهش نارضایتی مردم اثرگذار باشد.
معناصری با اشاره به بازدیدهای هفته‌ای بازرسان از ابتدای فروردین‌ماه تا تیرماه سال جاری تصریح کرد: با وجود این بازدیدها عملکرد نانوایی‌ها بسیار مطلوب بوده است که می‌طلبد، این بازرسی‌ها همچنان تدوام یابد.
وی عنوان کرد: مسئولان تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان در قبال این موضوع موظف هستند تا بتوانیم، رضایت مردم را در این زمینه به دست بیاوریم.
معناصری بیان داشت: مردم شهر جیرفت در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی همواره همگام و همراه مسئولان و تابع نظام و ولایت فقیه بوده‌اند، بنابراین مدیران اجرایی نیز باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به آن‌ها انجام دهند.
وی ابراز داشت: باید در تمام زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی، تربیتی و ... هر یک از مسئولان به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند و به خواسته‌های به حق مردم جامه عمل بپوشانند.
نماینده سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان جیرفت قطب کشاورزی کشور است و اقتصاد مردم این منطقه بر پایه آن استوار است.
شهرام رودباری با بیان اینکه کشاورزی منطقه تأثیر مستقیم در روند بازار دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر وجود مشکلاتی که در امر تولید منطقه وجود دارد، معضلات پس از تولید نیز گریبان‌گیر کشاورزان است.
وی اذعان داشت: وجود واسطه‌ها در بازار محصولات کشاورزی منجر به افزایش قیمت آن‌ها و متضرر شدن تولیدکنندگان می‌شود که همکاری تمام نهادهای اجرایی را می‌طلبد.
محمد مشایخی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت نیز وجود جریمه‌های کنونی را ناکافی دانست و اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری به 2 هزار پرونده تخلف رسیدگی شده است که نشان از ناکارآمد بودن این جریمه‌ها دارد که می‌طلبد، سیاست‌های دیگری در راستای تنظیم بازار در پیش گرفته شود.  
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول