اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم

18 شرکت صنعتی در قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم گفت: با داوری دقیق بر مدارک ارسالی از سوی شرکت‌های صنعتی برای حضور در جشنواره،‌ از 18 شرکت صنعتی برگزیده تجلیل می‌شود.

18 شرکت صنعتی در قم تجلیل می‌شوند
محسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به شمارش معکوس زمان برای ارسال مدارک شرکت‌های صنعتی برای حضور در جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم اشاره و بیان کرد: کارخانجات و شرکت‌ها برای حضور در این جشنواره تا 20 دی‌ ماه فرصت دارند اطلاعات و مدارک خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: بعد از به پایان رسیدن زمان ارسال مدارک و اطلاعات شرکت‌ها و کارخانجات داوران از تاریخ 25 تا 30 دی‌ ماه به داوری می‌پردازند تا شرکت‌های صنعتی منتخب را معرفی کنند.
دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم با اشاره به اعضای هیئت داوران در این جشنواره بیان کرد: نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت،‌ نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی،‌ نماینده اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، نماینده ‌دانشگاه صنعتی دانشگاه قم و نمایندگی شرکت وینکو در قم مدارک ارسالی به دبیرخانه را به دقت مورد کاوش و بررسی قرار می‌دهند.
وی به آرایش هیئت داوران در این جشنواره اشاره و اضافه کرد: هیئت داوران جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم را چهار نفر از سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت و تمام ارگان‌هایی که نماینده آنان در هیئت داوری حضور دارند، تشکیل می‌دهد.
حیدری افزود: تاکنون 50 شرکت مدارک خود را بر اساس شش محور به دبیرخانه جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم،‌ ارسال کرده‌اند که در هر محور از سه کارخانه تجلیل می‌شود.
وی محورهای این جشنواره را مدیریت عمومی،‌ مدیریت بازار، مدیریت انرژی، ‌مدیریت کیفیت ایمنی و بهداشت و مدیریت صنعتی عنوان کرد.
دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم ادامه داد: شرکت‌های صنعتی و کارخانجات می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://www.winco.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام و راهنما را دریافت کرده و با مطالعه دقیق مفاد راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی هدف از برگزاری جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم را فرهنگ استفاده از علوم نوین دانست و بیان کرد: در تلاش هستیم این علوم نوین را که در دیگر شهرک‌های صنعتی کشور نهادینه شده در قم ترویج کنیم.
حیدری خاطر نشان کرد: صاحبان شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی باید بدانند استفاده از علوم نوین کمک شایانی به هدایت صنعت به سوی تکنولوژی می‌کند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان پایانی ارسال مدارک برای شرکت در جشنواره گفت: پیش‌بینی می‌شود تا 20 دی ماه سال جاری 70 شرکت برای حضور در این جشنواره اعلام حضور کنند.
دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم یادآور شد: شرکت‌کنندگان پس از اتمام زمان ارسال مدارک تا  25 دی ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک ارسالی خود اقدام کنند که تا 30 دی ماه داوری بر روی آن انجام شده و در روز پایانی بهمن برگزیدگان با حضور مسئولان بلند پایه استانی تجلیل خواهند شد.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول