اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تأمین زیرساخت‌ها در نواحی صنعتی انجام شد

اختصاص 52 میلیارد اعتبار به شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌های انجام شده 52 میلیارد ریال اعتبار ملی برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نظر گرفته شد.

اختصاص 52 میلیارد اعتبار به شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: 45 میلیارد ریال از این اعتبار از محل ماده 21 و 52 قانون و ردیف 550 هزار بودجه سال 90 برای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز هفت میلیارد ریال اعتبار ملی برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی استان اختصاص داده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: اولویت نخست برای هزینه‌کرد این اعتبار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مطابق با پیش‌بینی قانون بودجه مناطق کمتر توسعه یافته است.
باقری تصریح کرد: استان خراسان شمالی به نسبت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اختیار از لحاظ رتبه‌بندی دریافت اعتبار این بخش، رتبه نخست را در سطح کشور در بین 31 استان داراست.
وی اظهار داشت: از لحاظ میزان اعتبار دریافتی بدون لحاظ کردن تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، استان خراسان شمالی رتبه پنج را در تخصیص اعتبار تأمین زیرساخت‌ها در سطح کشور کسب کرد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: با تخصیص این اعتبار طرح‌های مطالعاتی برای تأمین زیرساخت‌ها متناسب با اولویت‌های پیش‌بینی شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آغاز می‌شود و برنامه زمان‌بندی نیز برای جذب این اعتبار در نظر گرفته می‌شود.
به گفته وی، میزان اعتباری که برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی در سال‌جاری پیش‌بینی شده بی‌سابقه است.
باقری از استاندار خراسان شمالی و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به دلیل توجه به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قدردانی کرد.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول