اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در خراسان شمالی:

هیچ‌گونه تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در خراسان شمالی گفت: تاکنون هیچ‌گونه تخلفات انتخاباتی در این استان به این هیئت گزارش نشده است.

هیچ‌گونه تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است
علیرضا صحراگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از عموم خواست تا در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا گزارش موضوع را به هیئت تخلفات انتخابات خراسان شمالی منعکس کنند.
وی با بیان اینکه اعضای هیئت‌های بازرسی در خراسان شمالی پس از تعیین تعداد شعب مشخص خواهد شد، احتمال داد تا اواخر هفته جاری تعداد بازرسان این هیئت در استان معلوم شود.
این مسئول با بیان اینکه همه برای انتخابات سالم و باشکوه در 12 اسفند تلاش کنند، گفت: باید از موضوعاتی که سبب التهاب در جامعه و یا هر گونه آسیب رساندن به وحدت می‌شود، پرهیز شود.
صحراگرد با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس در استان باید از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند، اظهار داشت: کاندیداها در گفتار خود به گونه‌ای عمل نکنند که با ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت در واقع آب به آسیاب دشمنان بریزند.
وی با تأکید بر اینکه انتخابات پیش روی مجلس بازتاب جهانی دارد، گفت: فضا به سمتی برده شود که رفاقت‌ها جایگزین رقابت‌ها در انتخابات شود و همه داوطلبان نیت خود را صرفاً برای رضای الهی، خدمت به مردم و حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پیش رو هدفگذاری کنند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در خراسان شمالی یادآور شد: داوطلبان به دنبال کسب آرا نباشند و حضور در انتخابات را تنها برای رضای الهی بدانند.
38 نفر در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی نام‌نویسی کرده‌اند. این استان به لحاظ تعداد افراد داوطلب برای شرکت در انتخابات این دوره رتبه آخر را در کشور دارد. نهمین دوره انتخابات مجلس در خراسان شمالی همزمان با کشور 12 اسفند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول