اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت عنبرآباد خبر داد

راه‌اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان عنبرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: پایگاه انتقال خون شهرستان عنبرآباد با فراهم کردن امکانات مورد نیاز در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود تا مشکلات فرآورده‌های خونی در اسرع وقت برطرف شود.

راه‌اندازی پایگاه انتقال خون شهرستان عنبرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ارسلان اسکندری شامگاه پنجشنبه در کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: با همت و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی امکانات اولیه برای اجرای طرح ریشه‌کنی فلج اطفال در این شهرستان فراهم شده است.
اسکندری نقش آموزش را در جلوگیری از بیماری‌ها بسیار مهم ذکر و خاطرنشان کرد: باید در راستای آموزش افراد جامعه برنامه‌ریزی کامل و جامع صورت گیرد تا از هرگونه مشکلاتی که سلامت و بهداشت آن را دچار مخاطره می‌کند، جلوگیری شود.
وی با توجه به نیاز مبرم شهرستان به پایگاه انتقال خون افزود: با هماهنگی که با پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت به عمل آمده است، این پایگاه در شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود.
اسکندری بیان داشت: پایگاه انتقال خون این شهرستان با فراهم کردن امکانات مورد نیاز در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود تا مشکلات فرآورده‌های خونی در اسرع وقت برطرف شود.
فرماندار عنبرآباد نیز در این کارگروه اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند در راستای اجرای طرح ریشه‌کنی فلج اطفال همکاری و هماهنگی لازم را با مجری این طرح که مرکز بهداشت و درمان است، داشته باشند تا به بهترین نحو ممکن در سطح شهرستان اجرا شود.
ولی‌محمد مشایخی با تأکید بر اینکه در اجرای این طرح حتی یک نفر هم نباید از قلم بیفتد، افزود: تمام امکانات مورد نیاز برای اجرای طرح ریشه‌کنی فلج اطفال در اختیار این شبکه قرار می‌گیرد.
مشایخی تصریح کرد: فلج اطفال به همت دولت و همکاری خوب مردم در سطح کشور تاکنون بسیار خوب کنترل شده است که جای تقدیر دارد.
وی ابراز داشت: سلامت جامعه به تمام افراد آن مربوط است و هیچ کس نمی‌تواند، نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.
مشایخی بیان داشت: هرگونه سهل‌انگاری در اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی به سلامت جامعه ضرر و زیان‌هایی وارد می‌کند که قابل جبران نیست.
وی عنوان کرد: مدیران دولتی بیشترین وظیفه را در راستای سلامت جامعه دارند، بنابراین باید به بهترین وجه ممکن نقش خود را ایفا کنند.
مشایخی گفت: یکی از راه‌هایی که به سلامت جامعه ضرر و زیان وارد می‌کند، ورود اتباع بیگانه غیرمجاز است که خود می‌تواند، منشا بیماری‌های فراوانی باشد.
وی اذعان داشت: باید از ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به شهرستان جلوگیری و با آن‌ها با جدیت برخورد شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول