اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

جذب 9 میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان مرکزی از جذب بیش از 9 میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جذب 9 میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در استان مرکزی
حامد افراسیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: استان مرکزی در سال جاری به عنوان یکی از استان‌‌های برتر کشور در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی در بین سایر استان‌‌ها شناخته شد.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم بسیار بالای فعالیت‌های بهزیستی اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازهای این سازمان نیست که خوشبختانه مشارکت‌های مردمی و افراد خیر همواره یاریگر این سازمان بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه افراد زیر پوشش این نهاد از توانایی مالی برخوردار نیستند، گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی اکثرا به دلیل خاص بیماری جسمی و حرکتی و یا نداشتن سرپرست در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند که مشارکت‌های مردمی می‌تواند در بهره‌مندی این عزیزان از رفاه نسبی موثر واقع شود.
افراسیابی ادامه داد: افراد خیر پیوسته با کمک‌های مادی، غیرمادی و خدماتی خود خدمات ارزشمندی به مددجویان زیر پوشش این نهاد ارائه کرده‌اند که بدون شک بدون اجر و مزد اخروی نخواهد ماند.
به گفته وی میزان کمک‌های افراد خیر در شش ماهه نخست سال جاری 9 میلیارد و 238 میلیون ریال بوده است که در بخش‌های مختلف صرف توانمندسازی مددجویان شده است.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول