اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد

حضور 3 تکواندوکار قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از حضور سه تکواندوکار قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.

حضور 3 تکواندوکار قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: حامد اصلانی، پدرام حسن‌پور و حسین گیلک سه تکواندو کار قزوینی حاضر در این مسابقات هستند.
وی ادامه داد: گیلک از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی فراخوانده شده است، اصلانی و حسن‌پور نیز پیش از این با قهرمانی در رقابت‌های کشوری سهمیه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کرده بودند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: اصلانی و حسن پور در وزن 54 کیلوگرم و گیلک در وزن 58- کیلوگرم این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.
وی یادآور شد: هم اکنون حدود 4 هزار و 500 نفر در استان به طور رسمی در رشته ورزشی تکواندو فعالیت می‌کنند.
محمودی با اشاره به مسابقات قوی‌ترین مردان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان قزوین به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در دسته 105 کیلوگرم برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها با حمل چمدان، کیسه، غلتاندن لاستیک، بلند کردن گوی سنگی و انجام حرکات سه‌گانه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت‌ها فرامرز و فرید رحمانی از تاکستان با از پیش‌رو برداشتن رقبای خود و کسب بیشترین امتیازات در بخش‌های مختلف عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد: این دو ورزشکار به عنوان نمایندگان قزوین در رقابت‌های قهرمانی قوی‌ترین مردان کشور که انتخابی مسابقات مردان آهنین است، شرکت خواهند کرد.
وی افزود: قزوین در رقابت‌های قوی‌ترین مردان آهنین کشور دارای یک نماینده است و فرامرز و فرید رحمانی با شرکت در رقابت‌های انتخابی کشوری شانس خود برای حضور در مسابقات مردان آهنین را دارند و قضاوت رقابت‌های قوی‌ترین مردان دسته 105 کیلوگرم استان قزوین بر عهده علی شکری و مهدی رستمی بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول