اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب‌الله:کسانی که روی تغییرات غربی در سوریه حساب کرده‌اند، اشتباه می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که کسانی که روی اجرای پروژه غرب در سوریه حساب کرده‌اند، اشتباه می کنند.

حزب‌الله:کسانی که روی تغییرات غربی در سوریه حساب کرده‌اند، اشتباه می‌کنند
به گزارش فارس به نقل از المنار، "محمد رعد" رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خواستار این شد که لبنان به ابزار دست آمریکا برای اجرای توسعه های استکباری و خصمانه این کشور تبدیل نشود، او گفت که کسانی که بر روی تغییرات در راستای پروژه های غربی در سوریه یا در لبنان حساب کرده اند، اشتباه می کنند، آنها نمی دانند که این اتفاقاتی که در منطقه روی می دهد، اقدامات تعدادی قدرت بیچاره و مفلس و سر خورده است.

رعد تصریح کرد: غرب که الان به دنبال ایجاد هرج و مرج در منطقه ماست، در آستانه ورشکستگی است، یونان، اسپانیا و پرتغال مانند یک دومینو یکی پس از دیگری ساقط می شوند چرا که بحران اقتصادی اقتصاد آنها را از داخل خورده است، حتی آمریکا نیز در این ورطه گرفتار است. 

وی تاکید کرد که چیزی که در لبنان امروز بیش از پیروزی مقاومت اهمیت دارد، وحدت ملت آن و همگرایی مردم و تفاهم کامل میان رهبران سیاسی و نظامی آن است، این موضوع باعث می شود تا مقاومت با دید اطمینان به قدرت های خود نگاه کند، چیزی که الان دشمن را از انجام هر حماقتی علیه لبنان باز می دارد، یقین این رژیم به این است که مقاومت در صورت انجام هر حماقتی از سوی اسرائیل می تواند سرنوشت آن را مورد تهدید قرار دهد.

هانی القبیسی عضو فراکسیون آزادی و توسعه در پارلمان لبنان نیز تاکید کرد که اقدامات تروریستی که در منطقه ایجاد می شود، به این علت است که این کشورها با پروژه اسرائیل در منطقه مقابله می کنند، آنها می خواهند واقعیت ها را تغییر دهند و تمام دستاوردهایی که محور مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی به دست آورده است را با خودروهای بمب گذاری شده و ارتباطشان با سازمان های مشکوک که به دنبال براندازی معادله مقاومت در منطقه هستند، تخریب کنند.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول