اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

جریمه شرکت توزیع گاز مایع در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه 46 میلیون ریالی یک شرکت توزیع گاز مایع در این استان خبر داد.

جریمه شرکت توزیع گاز مایع در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی صبح امروز در جلسه تعزیرات حکومتی گیلان اظهار داشت: یک شرکت توزیع گاز مایع که اقدام به افزایش قیمت سیلندرهای 11 کیلویی گاز مایع کرده و قیمت تمام شده برای مصرف کنندگان را افزایش داده بود، در تعزیرات حکومتی گیلان محکوم شد.
وی ادامه داد: سازمان بازرگانی گیلان با ارسال پرونده‌ای از یک شرکت توزیع گاز مایع اعلام شکایت کرده و پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رشت ارجاع شد.
قشلاقی به حکم دادگاه اشاره کرد و افزود: شعبه رسیدگی کننده با انجام بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیده که با توجه به مصوبه دولت مبنی بر اینکه سیلندر گاز مایع 11 کیلویی باید به قیمت 34 هزار ریال در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد بنابراین هر شرکتی که اقدام به افزایش هزینه‌های توزیع و بالا بردن نرخ کند، متخلف است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: شرکت مذکور به اتهام افزایش نرخ توزیع و پخش تعداد 15 هزار و 444 عدد سیلندر 11 کیلویی به نرخ جدید متخلف شناخته شده و به پرداخت مبلغ 46 میلیون و 795 هزار ریال جریمه نقدی در حق دولت و ممهور کردن پروانه شرکت به مهر تخلف محکوم شد.
وی در ادامه با اشاره به اقدام ورود غیرقانونی یک دستگاه بنز سواری توسط فردی به داخل کشور، گفت: اداره کل گمرک آستارا از یک شرکت ترانزیت بین‌المللی به دلیل ورود غیرقانونی یک دستگاه بنز سواری اعلام شکایت کرده و پرونده پس از دریافت در شعبه ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.
قشلاقی به تشریح پرونده مذکور پرداخت و خاطر نشان کرد: نماینده این شرکت حمل و نقل یک دستگاه خودروی بنز E 240 را وارد کشور کرده و متعهد شده بود در مدت سه ماه آن را از کشور خارج کند اما پس از گذشت بیش از شش ماه هنوز اقدامی در این رابطه انجام نداده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اذعان داشت: شعبه رسیدگی کننده با احضار وکیل شرکت و اخذ دفاعیات وی و محرز شدن تخلف، مدیرعامل این شرکت را به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 303 میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش کالای مال از دست رفته در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول