اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهشهر:

دامداری‌های داخل شهر منتقل شوند

خبرگزاری فارس: شهردار بهشهر با اشاره به وجود 40 دامداری در یکی از مسیرهای این شهرستان از خروج دامداری‌های محدوده شهر به خارج از محیط شهری خبر داد.

دامداری‌های داخل شهر منتقل شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، قاسم جعفری صبح امروز در نشست اعضای کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان که به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر برگزار شد بر خروج دامداری‌ها از محدوده شهر تاکید کرد.
وی تصریح کرد: تنها در حدّفاصل بین خیابان قائم و اشرفی اصفهانی 40 دامداری کوچک و بزرگ وجود دارد که به‌ویژه در تابستان‌ها علاوه بر ایجاد آلودگی و مزاحمت برای شهروندان چندین مورد آتش‌سوزی هم اتفاق می‌افتد.
جعفری با اشاره به مناطق وسیع جلگه‌ای و دشت بهشهر که هکتارها زمین آن بلااستفاده مانده، خاطرنشان کرد: یک عده سوداگر با قدرت مالی، صاحب بسیاری از عرصه‌های جلگه‌ای و دشت شدند، اما باز هم جای خالی بسیار داریم.
این مسئول عنوان کرد: شهر، جای زندگی انسان و هر روز در حال توسعه است و نمی‌توانیم اجازه دهیم که دامداری‌ها همچنان در محدوده شهر کنار منازل مسکونی مستقر باشند.
در ادامه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر ابراز داشت: ما هم نگران سلامت مردم هستیم، اما ابتدا باید برای دامداران زیرساخت‌ها را آماده کنیم سپس آنها را به بیرون از شهر هدایت کنیم.
غلامرضا قنبری با حمایت از دامداران اضافه کرد: می‌دانیم که زیرساخت‌ها به این زودی انجام نمی‌شود و در حال حاضر انتقال دامداران و اصرار بر دورکردن آنها از محیط شهری تبعات ناخوشایندی دارد و حاضر نمی‌شویم بدون برنامه و بدون تأمین زیرساخت‌های لازم حتی یک دامدار از مکان فعلی دور شود.
در پایان سید حسین میری دادستان بهشهر در جمع‌بندی نظرات شهردار و رئیس جهاد کشاورزی بهشهر، اذعان داشت: هر جا حقوق صنایع، تولیدات خرد و حیوان و اشیا در برابر انسان قرار بگیرد، باید به نفع حقوق شهروندی تمام شود.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول