اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مرکز بهداشتی درمانی بخش بردخون تاکید کرد

ساماندهی دامداری‌ها در خارج از شهر

خبرگزاری فارس: نماینده مرکز بهداشتی درمانی بخش بردخون گفت: شهرداری و دهیاری‌ها و شوراهای روستاها باید برای ساماندهی دامداری‌ها در بیرون از شهر اقدام کنند.

ساماندهی دامداری‌ها در خارج از شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاهپور شهریاری صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اداری بخش بردخون اظهار داشت: همچنین جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌ها که برای مردم مشکل‌ساز شده است باید با جدیت پیگیری شود.
وی تصریح کرد: نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها در برخی نقاط شهر به ویژه در حاشیه شهر و روستاها به وفور مشاهده می‌شود.
شهریاری ادامه داد: دامداری‌های مستقر در شهر و روستاها نیز به شدت بهداشت بخش را به خطر می‌اندازد و ممکن است سبب شیوع بیماری شود.
دبیر شورای بهداشتی بخش بردخون اضافه کرد: شورای بهداشتی بخش هر سه ماه یکبار تشکیل می‌شود و نیاز است همه اعضا به ویژه ادارات و شوراها و مردم برای اجرایی شدن مصوبات آن تلاش کنند.
شهریاری، خواستار پاکسازی زمین مسکونی فرهنگیان شد.
نماینده مرکز بهداشتی درمانی بخش بردخون گفت: به فرهنگ‌سازی در زمینه توسعه بهداشت در منطقه نیاز داریم و همه شهروندان و ساکنان بخش مسئولیت دارند در این امر مهم مشارکت داشته باشند.
وی بر همکاری مردم با مأموران بهداشت و رعایت و جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی توسط آنان تاکید کرد.
نماینده شهرداری بردخون نیز در این نشست با اشاره به اقدامات شهرداری بردخون در ایام دهه فجر گفت: تزیین شهر و برگزاری پیاده‎روی خانوادگی و اجرای مسابقات مختلف از جمله برنامه‌های شهرداری در این ایام به شمار می‌رود.
ابوالقاسم درویشی افزود: نانوایی‌های شهر که اقدام به شستن نانوایی می‌کنند با جاری شدن آب‌های کثیف وضعیت نامناسبی به خیابان‌ها می‌دهند.
داریوش غریبی رئیس بانک انصار بردخون نیز گفت: امنیت بانک‌ها بسیار ضروری است و برای این کار دوربین‌های مداربسته در داخل و بیرون نصب شده اما کاشت درختان و رشد بی‌اندازه آنها مانع دید می‌شود و متأسفانه همه بانک‌های بردخون از این وضعیت گله‌مندند و احساس ناامنی می‌کنند.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول