اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت عدم پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی توسط دولت

احتمال افزایش کرایه اتوبوس‌ها برای سال آتی وجود دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صورت عدم پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی توسط دولت احتمال افزایش کرایه اتوبوس‌ها برای سال آتی وجود دارد اما میزان کرایه دریافتی از مردم تا پایان سال‌جاری ثابت است.

احتمال افزایش کرایه اتوبوس‌ها برای سال آتی وجود دارد
علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هزینه‌های اتوبوس‌رانی باید از سوی مردم، دولت و شهرداری تأمین شود، اظهار داشت: در حال حاضر برای هر نفر از مسافران برای استفاده از اتوبوس‌های درون شهری 340 تومان هزینه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یک سوم از این هزینه‌ها باید توسط مردم و دو سوم دیگر آن نیز باید توسط دولت و شهرداری پرداخته شود، اضافه کرد: در حال حاضر دولت سهم خود را در این زمینه پرداخت نکرده و دولت باید با پرداخت یارانه اتوبوس‌ها از افزایش کرایه اتوبوس‌ها جلوگیری کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت موجود باید ساماندهی شود و دولت و مردم باید در این زمینه با شهرداری همکاری کنند، تصریح کرد: در صورت پرداخت شدن یارانه اتوبوس‌رانی توسط دولت میزان کرایه دریافتی از مردم افزایش نمی‌یابد اما در صورت عدم پرداخت آن احتمال افزایش کرایه اتوبوس‌ها برای سال آتی وجود دارد.
وی به ضرورت هم‌خوانی درآمد‌ها و هزینه‌های اتوبوس‌رانی اشاره کرد و افزود: میزان کرایه دریافتی از مردم تا پایان سال‌جاری ثابت است و این میزان تغییری نمی‌کند.
نصر اصفهانی با اشاره به اینکه افزایش کرایه اتوبوس‌ها سبب نا‌رضایتی مردم می‌شود، تاکید کرد: افزایش کرایه اتوبوس‌ها در صورت عدم پرداخت یارانه اتوبو‌س‌ها توسط دولت به نظر اعضای شورای شهر و قیمت پیشنهادی از سوی شرکت واحد اتوبوس‌رانی بستگی دارد.
وی با بیان اینکه در صورت ادامه یافتن وضعیت موجود شورای شهر از افزایش کرایه اتوبوس‌ها در سال آتی گریزی ندارد، ادامه داد: افزایش یافتن کرایه اتوبوس‌ها عوارض و تبعاتی را در سطح شهر به دنبال دارد و کاهش استفاده مردم از اتوبوس به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل عمومی یکی از مهم‌ترین تبعات ناشی از این موضوع است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: ظرفیت مردم نیز باید در راستای افزایش قیمت‌ها در نظر گرفته شود و جلوگیری از افزایش کرایه اتوبوس‌ها به منظور کاهش آسیب‌پذیری مردم ضروری است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول