اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کوهرنگ:

کوهرنگ نیازمند 2 راهدارخانه جدید است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهرنگ با ناکافی دانستن امکانات راهدارخانه‌های این شهرستان، گفت:راه‌اندازی دو راهدارخانه جدید در این شهرستان ضروری است.

کوهرنگ نیازمند 2 راهدارخانه جدید است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله خالدی بعدازظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و ایمنی این شهرستان با بیان این مطلب اظهار داشت: استقرار راهدارخانه در بخش‌آباد و تاراز برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم شهرستان کوهرنگ ضرورت دارد.
وی افزود: وجود ۸۱۸ کیلومتر محور ارتباطی آسفالته و ۲۳۰ کیلومتر جاده خاکی در شهرستان کوهرنگ، افزایش خدمات‌رسانی مطلوب به مردم این شهرستان به ویژه در فصل سرد سال را ضروری کرده است.
خالدی با بیان اینکه امکانات راهدارخانه‏های شهرستان کوهرنگ برای رفع نیازها در فصل زمستان کافی نیست، ادامه داد: با وجود بارندگی‌های زیاد و نامساعد بودن شرایط جوی در عمده روزهای فصل زمستان ضرورت احداث راهدارخانه جدید در این شهرستان بیش ‌از پیش احساس می‌شود.
این مقام مسئول بیان داشت: بر روی کاغذ هم تجهیزات راهدارخانه شهرستان کوهرنگ در ایام سرد سال به لحاظ کمی مناسب نیست که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.
خالدی همچنین با اشاره به کوهستانی بودن این شهرستان از رانندگان خواست که هنگام تردد در محورها و راه‏های ارتباطی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور ایمنی توجه کنند و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.
 فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه کوهرنگ از سردترین نقاط کشور است، بیان داشت: در فصل سرما به ویژه در مواقع بارش برف تردد در جاده‌های این شهرستان دشوار می‌شود که برای جلوگیری از خطرات احتمالی باید تمام نکات ایمنی در این محور‌های ارتباطی رعایت شود. 
فرماندار شهرستان کوهرنگ همچنین از ارسال ۴۸ هزار لیتر سوخت زمستانی به دهستان موگویی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تأمین مناسب نیاز سوخت زمستانی مردم ساکن در مناطق سخت‎گذر، ذخیره و پخش سوخت زمستانی در این مناطق انجام شده است.
وی تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، امکانات لازم برای تأمین مطلوب و به موقع سوخت گرمایشی مردم ساکن در این مناطق فراهم شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
خالدی نبود نمایندگی شرکت توزیع فرآورده‎های نفتی در کوهرنگ را یکی از مشکلات عمده این شهرستان عنوان کرد و افزود: مسئولان مربوطه با توجه به شرایط خاص شهرستان کوهرنگ اقدام مساعد و لازم را برای استقرار مدیریت نمایندگی این شرکت در کوهرنگ صورت دهند تا قدری از مشکلات مردم برای تأمین سوخت مورد نیاز برطرف شود.
انتهای پیام‌/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول