اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی خبر داد

کشف 260 قبضه اسلحه در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 260 قبضه اسلحه جنگی و شکاری در آذربایجان غربی کشف و ضبط شد.

کشف 260 قبضه اسلحه در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خیبر تیبا صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره آگاهی استان آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت 2 باند قاچاق سلاح و مهمات در ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان غربی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی 2 باند مذکور شناسایی و اعضای آنها که شامل 8 نفر بودند در دو عملات منسجم دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی دلالت داده شدند.
این مسئول افزود: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان دستگیر شده 212 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شدند.
تیبا با اشاره به اینکه در این زمینه 5 دستگاه خودرو توقیف شده است، خاطرنشان کرد: تحقیق از متهمان دستگیر شده همچنان در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر این، 84 قبضه اسلحه شکاری نیز از یک باند دیگر در استان کشف شده است، گفت: به دنبال بحث صدور مجوز به سلاح‌های شکاری براساس ماده 16 قانون سلاح و مهمات، افراد سودجو از این موقعیت سوء استفاده کرده و اقدام به قاچاق سلاح شکاری از کشور ترکیه کرده بودند، دستگیر شدند.
این مسئول با بیان اینکه در این عملیات پلیس با شگردهای خاص خود وارد عملیات شد و بانفوذ به این باند موفق به کشف این اسلحه‌ها شد، افزود: در این راستا 3 نفر نیز دستگیر شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول