اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان‌رضوی:

باید از ظرفیت مردمی در توسعه اقتصادی خراسان‌رضوی بهره گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسا‌ن‌رضوی خواستار استفاده از ظرفیت‌های مردمی در توسعه اقتصادی خراسان‌رضوی شد.

باید از ظرفیت مردمی در توسعه اقتصادی خراسان‌رضوی بهره گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط‌عمومی اتاق تعاون خراسان‌رضوی، سیدعلی شهابی اظهار داشت: تعاونی‌ها باید در اقتصاد کشور وارد شوند به طوری که بتوان از ظرفیت‌های مردمی در توسعه اقتصادی بهره گرفت. 
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان‌رضوی افزود: براساس سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی بخش تعاونی یکی از سه رکن اصلی اقتصاد است و باید زمینه‌های دستیابی این بخش به سهم 25 درصدی در اقتصاد ملی را فراهم کرد.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان‌رضوی یادآورشد: با گسترش تعاون علاوه بر تولید ثروت شاهد گسترش عدالت اقتصادی و تجمیع سرمایه‌های کوچک برای گسترش زیرساخت‌ها و توسعه اشتغال پایدار و کارآفرینی می‌شود.
شهابی تصریح کرد: باید به سمت تشکیل تعاونی‌های دانش‌بنیان گام برداریم و برای ایجاد بازاری سالم و رقابتی به سمت تولید کالاهای صادرات محور حرکت کنیم.
وی خاطرنشان کرد اقتصاد متعلق به همه مردم است و مردم خودشان باید عهده‌دار امور اقتصادی خود باشند.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان‌رضوی در ادامه با بیان اینکه در خراسان‌رضوی شاهد رشد و توسعه قابل توجه در بخش تعاون بوده‌ایم، اظهار امیدواری کرد: با ادغام‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت بیشتری در این حوزه باشیم.
همایش اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون کشور 20 و 21 دی‌ماه با رویکرد برنامه‌ریزی و توانمندسازی تعاونی‌ها در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول