اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

اردوی بزرگ آموزشی تفریحی زوج‌ها در مشهد آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین اردوی آموزشی، تفریحی طرح کوچه خوشبختی ویژه زوج‌های جوان مشهدی در باغ شاهنامه مشهد آغاز به کار کرد.

اردوی بزرگ آموزشی تفریحی زوج‌ها در مشهد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، هاشم دهقان‌پور‌فراشاه مدیر اجرایی طرح کوچه خوشبختی اظهار داشت: در این اردو 300 زوج هم‌زمان در پنج کارگاه آموزشی، سخنرانی اساتید برجسته و مشاوره حضور دارند.
مدیر اجرایی طرح کوچه خوشبختی مثبت‌اندیشی و نقش دین در خانواده را از موضوعات سخنرانی اساتید عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه زمان در این روزها حداقل است و اعضای خانواده فرصت تفریح را کم پیدا می‌کنند و اینکه نگاه مرد و زن نسبت به یکدیگر متفاوت شده؛ این اردو می‌تواند به بهترین شکل ممکن به زوج‌ها خدمات ارائه دهد.
فراشاه ادامه داد: این برنامه با رویکرد معنوی مذهبی و اینکه آمدن زوج‌ها به دل طبیعت کمک می‌کند تا پس از ایجاد فرهنگ جدید، خانواده‌ها به سمت تنوع‌پذیری سوق پیدا کنند و بیشتر برای تفریح با یکدیگر وقت بگذارند.
وی اظهار داشت: حجت‌الاسلام واعظ‌موسوی، استاد رسولی، استاد هنربخش، استاد آذریان و بهزادی‌مقدم از سخنرانان و کارشناسان مشاوره در این اردو پاسخگوی سوالات زوج‌ها بودند.
مدیر اجرایی طرح کوچه خوشبختی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروزه شادی و نشاط در خانواده‌ها کاهش یافته، بهترین راه اجرای تفریحات سالم این است که زوج‌ها در مکان‌هایی باشند که علاوه بر تفریح، آرامش هم داشته باشند.
فراشاه افزود: افزایش روحیه تعامل و همکاری، شناسایی نقاط ضعف و قدرت همسران، آموزش صحیح اخلاقی و ایجاد شادی و نشاط در زوج‌ها از اهداف این طرح است.
وی همچنین افزود: مسابقه‌های ورزشی از قبیل دارت، ثبت‌نام گروه ورزشی و مسابقه خانواده از جمله برنامه‌های این اردو بوده است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول