اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل محیط زیست مازندران اعلام شد

جویبار پاک‌ترین شهر شمال/ افتتاح آنلاین پالایش بررسی آلودگی در سیمان مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: جویبار پاک‌ترین شهر استان مازندران به لحاظ زیست محیطی است.

جویبار پاک‌ترین شهر شمال/ افتتاح آنلاین پالایش بررسی آلودگی در سیمان مازندران
هرمز محمودی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری برنامه‌های هفته پاک مازندران را تشریح کرد.
وی با اشاره به ابلاغیه امور شهری استانداری مازندران به شهرداری‌ها درباره نصب بنر و پلاکارد در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی در هفته پاک اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند اطلاع‌رسانی مناسبی برای اعلام هفته پاک در استان انجام دهند.
وی از به صدا در‌آمدن زنگ هوای پاک در سطح مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: همزمان با کشور و با مشارکت آموزش و پرورش مازندران، زنگ هوای پاک در مدارس استان مازندران به صدا در می‌آید.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مازندران با اشاره به اعلام آمادگی نیروگاه شهید سلیمی نکا برای برگزاری همایش تحت عنوان صنعت و هوای پاک خاطرنشان کرد: این همایش در هفته هوای پاک در مازندران برگزار می‌شود.
وی کاشت نهال در پناهگاه حیات وحش در دشت ناز میاندرود و کندوا با همکاری اداره کل منابع طبیعی و سازمان مردم‌نهاد استان را دیگر برنامه‌های هوای پاک در مازندران اعلام و گفت: با مشارکت راهنمایی و رانندگی نسبت به معاینه فنی خودروها در شهرستان ساری انجام می‌شود.
محمودی‌راد از توافق محیط زیست مازندران با استاندار این استان مبنی بر استفاده کارشناسان دستگاه‌های اجرای استان از دوچرخه و یا وسیله نقلیه عمومی در روز ملی هوای پاک در مازندران خبر داد و یادآور شد: استاندار مازندران در ابلاغیه‌ای، تمام کارشناسان استان را ملزم به رعایت این توافق‌نامه کرد.
وی با اعلام شهرستان جویبار به عنوان پاک‌ترین شهر استان مازندران به لحاظ زیست محیطی گفت: همایشی در روز پنج شنبه با موضوع خودروی و هوای پاک در جویبار برگزار می‌شود.
مدیرکل محیط زیست مازندران با اعلام حضور خود در نماز جمعه شهرستان آمل در هفته هوای پاک از اهدای جایزه  به 30 نفر از نمازگزارانی که در نماز جمعه با دوچرخه حضور یابند، خبر داد.
وی در ادامه به افتتاح آنلاین سیستم پالایش بررسی آلودگی در کارخانه سیمان مازندران در شهرستان نکا اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این برنامه با محوریت محیط زیست نکا و مسئولان کارخانه سیمان انجام می‌شود.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با اشاره به اهمیت موضوع هوای پاک خواستار همکاری تمام ارگان‌های دولتی مازندران برای اجرای طرح هوای پاک در استان شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول