اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مخابرات شهرستان ساری:

10 هزار پورت اینترنت در میاندرود راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مخابرات شهرستان ساری از راه‌اندازی 10 هزار پورت اینترنت adsl در میاندرود به عنوان اخرین شهرستان دارای فرمانداری مازندران خبر داد.

10 هزار پورت اینترنت در میاندرود راه‌اندازی می‌شود
هادی بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندورد با اشاره به اینکه تاکنون در شهر سورک و روستاهای میاندرود با توجه به احساس نیاز و درخواست مردم در مجموع 80 پورت اینترنت ای‌دی‌اسال واگذار شده است، بیان کرد: از این تعداد 32 پورت در سورک، 24 پورت در جامخانه و اسرم و 24 پورت دیگر مربوط به روستای داربکلا است.
وی در این مورد ادامه داد: این تعداد پورت در حداقل زمان به فروش رفت که با توجه به وارداتی بودن تجهیزات برای نصب و راه‌اندازی پورت‌های جدید، زمان لازم است.
مدیر مخابرات شهرستان ساری بیان کرد: پورت‌ها با سرعت‌های متفاوتی عرضه شده که با توجه به نوع تقاضا برای کارهای حرفه‌ای خرید اینترنت ای‌دی‌اسال از مخابرات ارزان‌تر از شرکت‌های خصوصی است.
بریمانی گفت: با انتخاب و واگذاری زمین به مخابرات توسط شورا و دهیاری روستای جامخانه، برای نصب آنتن همراه اول مشکل آنتن دهی در روستا برطرف می‌شود.
مدیر مخابرات شهرستان ساری در پایان گفت: امیدواریم حداکثر تا پایان بهمن ماه دکل مورد نظر با حضور مدیر ارتباط سیار استان نهایی و نصب شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول