اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور مجوزهای جدید

مشکل کمبود داروخانه‌های شبانه‌روزی در اردبیل رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با صدور مجوزهای جدید مشکل کمبود داروخانه‌های شبانه‌روزی به زودی در اکثر نقاط اردبیل برطرف می‌شود.

مشکل کمبود داروخانه‌های شبانه‌روزی در اردبیل رفع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی در جلسه بررسی مشکلات حوزه سلامت و بهداشت و درمان در اردبیل اظهار داشت:‌ زیرساخت‌های حوزه سلامت و بهداشت در این استان در مقایسه با وضعیت کشور مطلوب است به گونه‌ای که ما 520 خانه بهداشت فعال و 100 مرکز بهداشتی ـ درمانی شهری فعال داریم که از نظر میانگین کشوری در وضعیت خوبی هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به برگزاری جشن تکمیل شبکه بهداشت و درمان در اردبیل در سفر چهارم هیئت دولت به استان ابراز داشت: در حال حاضر 10 بیمارستان فعال در استان فعالیت می‌کنند که چهار مرکز بیمارستانی به شکل آموزشی در مرکز استان و شش بیمارستان نیز در شهرهای دیگر به مردم ارائه خدمات می‌کنند.
این مسئول از فعالیت دو بیمارستان خصوصی در اردبیل خبر داد و گفت: در استان اردبیل 135 داروخانه فعال است که 87 باب از این داروخانه‌ها در شهر اردبیل و مابقی در شهرهای دیگر استان مستقر شده و ارائه خدمات می‌کنند.
پورفرضی ادامه داد: با توجه به نیازهای استان در حوزه بهداشت و درمان این تعداد جوابگوی نیازمندی اهالی نیست و ما به ویژه در فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی با مشکل و کمبود جدی مواجه هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از فعالیت سه داروخانه شبانه‌روزی در اردبیل و دو مورد در دیگر شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: با صدور مجوزهای لازم داروخانه شبانه‌روزی در این استان افزایش پیدا می‌کند به گونه‌ای که ما در شهرستان مرزی بیله‌سوار با تعطیلی داروخانه شبانه‌روزی مجبور شدیم در بیمارستان امام داروخانه شبانه‌روزی را راه‌اندازی کنیم تا به صورت موقت مشکلی به وجود نیاید.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول