اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفار همدان خبر داد

نصب 23 دستگاه کلریناتور در روستاهای همدان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب روستایی استان همدان از نصب 23 دستگاه کلریناتور در روستاهای استان همدان خبر داد.

نصب 23 دستگاه کلریناتور در روستاهای همدان
حسن عبادی‌مجد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در شش ماه امسال 609 مورد شست‌وشوی شبکه توزیع در روستاهای سطح استان همدان انجام گرفته است.
وی افزود: هشت واحد آزمایشگاهی در امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌های تابعه در حال فعالیت هستند که در سال جهاد اقتصادی و با تلاش همکاران در این آزمایشگاه‌ها توانسته‌ایم آب شرب بهداشتی و سالم را با کیفیت هر چه مطلوبتر برای روستاییان تأمین کنیم.
معاون نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب روستایی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش از شست‌وشوی 519 مورد مخزن در روستاهای استان خبر داد و افزود: 353 مورد شست‌وشوی خط انتقال نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته در معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفار به شمار می‌رود.
وی در ادامه اعلام کرد: بیشترین آمار شست‌وشوی شبکه توزیع، مخزن و خط انتقال در شهرستان ملایر و کمترین آمار مربوط به شهرستان فامنین است.
عبادی‌مجد اظهار کرد: این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به نصب 23 دستگاه کلریناتور در روستاهای استان اقدام کرده است.
وی یادآور شد: از 23 دستگاه نصب شده، سه مورد در روستاهای شهرستان همدان، چهار مورد در روستاهای شهرستان نهاوند، دو مورد در روستاهای شهرستان ملایر، چهار مورد در روستاهای شهرستان کبودراهنگ و سه مورد در روستاهای شهرستان رزن نصب شده است.
معاون نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب روستایی استان همدان در پایان گفت: دو مورد نیز در روستاهای شهرستان تویسرکان، یک مورد در روستاهای شهرستان بهار و چهار مورد نیز در روستاهای شهرستان اسدآباد نصب شده است. 
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول