اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش‌ برف

تمام راه‌های مواصلاتی استان زنجان باز است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان گفت: با وجود بارش برف تمام راه‌های مواصلاتی استان زنجان باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

تمام راه‌های مواصلاتی استان زنجان باز است
احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در گردنه خان‌ چایی محور زنجان به طارم به دلیل بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، اظهار داشت: در حال حاضر رفت و آمد در گردنه خان‌ چایی با وجود انجام عملیات نمک پاشی و برف‌روبی به سختی صورت می‌گیرد.
وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در گردنه خان‌چایی و دیگر گردنه‌های استان زنجان را دارند وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی و گرم زمستانی مجهز کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان خاطر نشان کرد: عوامل مستقر در راهدارخانه‌های استان زنجان از دیشب بلافاصله پس از بارش برف با انجام عملیات برف‌روبی، نمک پاشی و تیغ ‌زنی همه گردنه‌های استان را برای رفت و آمد وسایل نقلیه باز نگه داشته‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 360 نفر از عوامل راهداری استان زنجان با 225 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در 28 راهدارخانه مستقر هستند.
خلیلی گفت: این افراد وظیفه نگهداری بیش از 5 هزار و 600 کیلومتر از راه اصلی، فرعی و روستایی استان را عهده‌دار هستند تا هموطنان سفر امنی را در محورهای مواصلاتی استان زنجان داشته باشند.
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان افزود: شماره تلفن‌های 7272027 و 7272017 راه و ترابری به طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به رانندگان و مسافران در زمینه وضعیت راه‌های ارتباطی استان است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند به منظور مطلع شدن از محورهای مسدود شده استان زنجان، با تلفن گویای 141 نیز ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول