اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

هوشمندسازی مدارس با تزریق 2 میلیارد تومان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هوشمند سازی مدارس استان اردبیل با تزریق 2 میلیارد تومان در حال انجام است.

هوشمندسازی مدارس با تزریق 2 میلیارد تومان در حال انجام است
احمد محمودزاده در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طرح هوشمند سازی مدارس با هدف گذر از کتاب محوری و تاکید بر رسانه‌ها و فناوری‌های جدید تدارک دیده شده که در این طرح دانش‌آموز به جای استفاده از ابزار سنتی از ابزارهای کمک‌ آموزشی و فناوری‌های جدید در حوزه یادگیری استفاده می‌کند.
وی افزود: با همکاری اداره کل نوسازی استان و از محل اعتبارات تخصیصی در سفر رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش  به استان به مبلغ 2 میلیارد تومان هوشمند سازی 300 مدرسه آغاز شده که بخشی از آنها نیز تاکنون تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
این مسئول ادامه داد: در کنار این میزان اعتبار تخصیص یافته قرار است 20 درصد اعتبارات استانی نیز به تجهیز مدارس اختصاص یابد که در این زمینه نیز رایزنی‌های لازم انجام شده و در حال تخصیص اعتبار هستیم.
دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برگزاری نمایشگاه هوشمند سازی مدارس در اردبیل با حضور شرکت‌های معتبر در 43 غرفه با هدف فرهنگ‌‌سازی بیشتر این امر و فضاسازی مناسب، ابراز داشت: این کار را در کنار مدارس خاص هم‌ چون شاهد، ‌استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و هیئت امنایی در مدارس دیگر استان نیز پیگیری می‌کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل خاطرنشان کرد: با تحقق 300 مدرسه، به نظر می‌رسد تا پایان سال تحصیلی امسال فاز جدیدی از این طرح توسعه‌ای نیز تحقق پیدا می‌کند تا در بخش تولید محتوا نیز بتوانیم به کیفیت مدنظر دست یابیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول