اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

امتیاز معادن کردستان به افراد غیربومی واگذار نشود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از واگذاری و خرید و فروش امتیاز برخی معادن استان توسط افراد غیرمتخصص و غیربومی در سال‌های گذشته به شدت انتقاد کرد و گفت: امتیاز معادن کردستان به افراد غیربومی واگذار نشود.

امتیاز معادن کردستان به افراد غیربومی واگذار نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در دیدار با اعضای خانه صنعت و معدن استان در سنندج اظهار داشت: سیاست ما در طول حضور در استان تقویت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان در طرح‌های بخش صنعت و معدن بوده و خوشبختانه در طول یکسال گذشته موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است.
وی افزود: تولیدکنندگان و صنعت‌کاران استان در صف اول مقابله با تهدیدها و تحریم‌های کشورهای زورگو و استکباری قرار دارند و وظیفه ذاتی دولت این است که در راستای حمایت زحمت‌کشان این بخش از هیچ کوششی فروگذار نکند.
شهبازی در ادامه با اعلام اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی مهمی در سطح استان خواهیم بود، اظهار داشت: در دیدار هفته جاری با مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خودرو برای راه‌اندازی خط تولید یکی از دو خودروی سواری پژو 206 یا دنا به توافقاتی دست پیدا کرده و امید داریم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری در احداث خط تولید این خودرو در استان، موجبات ایجاد اشتغال پایدار در منطقه را فراهم کنند.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد مسئولان یکی از بانک‌های استان در ارتباط با اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی صنعتی اظهار داشت: هر چند اکثریت قریب به اتفاق مدیران عامل و مجموعه کارکنان بانک‌های استان همکاری خوبی در راستای توسعه و پیشرفت استان به ویژه در بخش اقتصاد و اشتغال را دارند اما لازم است با یک تعامل دوجانبه میان تولیدکنندگان و صنعتگران استان با بانک‌ها برخی از مشکلات قابل حل این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.
وی با توصیه این نکته که دخالت بخش‌های نظارتی در استان باید به دور از هرگونه تعصب و جناح‌بندی سیاسی باشد، تصریح کرد: کردستان در مقطع کنونی بیش از هر چیز دیگری نیازمند آرامش و فضای مثبت برای کار و فعالیت است.
شهبازی همچنین به برخی جابه‌جایی‌های مدیریتی در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: تغییرات مدیریتی یک فرآیند معمول در راستای ایجاد نشاط و تحول در محیط کاری است و نکته مهم در این زمینه این است که این جابه‌جایی‌ها سبب خیر و برکت برای مردم و نظام و دستیابی هرچه سریع‌تر به اهداف و آرمان‌های انقلاب شود.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول