اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

رقابت‌های انتخاباتی در ایران رقابت‌های غربی نیست

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت‌های انتخاباتی در ایران رقابت‌های غربی نیست.

رقابت‌های انتخاباتی در ایران رقابت‌های غربی نیست
محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: انتخابات بزرگترین رویداد در کشور است و نخستین رویداد بزرگ نظام ایران بعد از قیام‌ها و انقلاب‌های مردم منطقه در اسفندماه سال جاری است.
وی افزود: توجه و اذهان مردم باید به اصل انتخابات توسعه یابد و افکار مردم را به این رویداد مهم توجه کنیم.
وی ادامه داد: کشورهای منطقه و انقلابی نگاهشان به ایران است و انتخابات آینده ایران به عنوان یک الگو برای آن کشورها است و الگوی مردم‌سالاری دینی در انتخابات مجلس آینده است.
دهقان اظهار داشت: انتخابات شکاف بین مردم نیست و در عین رقابت رفاقت است و انتخابات برای رشد اجتماعی و سیاسی جامعه موثر است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کسی که در انتخابات پیروز می‌شود باید اخلاق پیروزی را رعایت کند و رقابت‌های ایران رقابت‌های غربی نیست و باید در همه رقابت‌ها تقوا و اخلاق جمعی موازین شرعی و اخلاقی را رعایت کنیم.
وی اظهارداشت: گروه گروه از متفکران کشورهای منطقه ساختار قانون جمهوری اسلامی ایران را بررسی و خواستار استفاده از قانون در کشورهای خود شده‌اند.
دهقان افزود: امروز اندیشه امام به کشورهای مختلف گسترش یافته و از مقاومت 33 ساله جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان و تحریم‌ها تمجید می‌کنند.
نماینده مردم چناران در مجلس ادامه داد: مصر زمینه‌ای را به وجود آورد که کشورهای عربی نیز قیام کنند و از مصر خبر رسیده که به تقلید از ایران سپاه انقلاب اسلامی تشکیل داده است.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: ایران در مسابقه با آمریکا به فینال رسیده و آمریکا کشورهای دوست خود را از دست داده و در داخل و خارج از کشورشان دچار مشکلاتی از قبیل اقتصادی و از دست دادن کشورهای مانند افغانستان و عراق است.
دهقان گفت: امام راحل مرز شیعه و سنی را شکسته و وحدت بین همگان ایجاد کرده است و اقتدار ایران با حضور مردم در صحنه به‌وجود می‌آید.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول