اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه گذشته امسال

صادرات 1.4 میلیارد دلاری از آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی از صادرات یک میلیون و 477 هزار و 800 تن کالای غیرنفتی به ارزش یک میلیارد و 420 میلیون دلار از استان در 9 ماه گذشته خبر داد.

صادرات 1.4 میلیارد دلاری از آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی اظهار داشت: در این مدت یک هزار و 46 مورد کارت بازرگانی صادر شده است.
وی اظهار کرد: 776 مورد از این کارت‌های صادر شده تمدیدی و 270 مورد نیز کارت جدید بوده است.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی افزود: در مجموع کارت‌های جدید صادر شده 130 مورد به اشخاص حقوقی و 140 مورد نیز به اشخاص حقیقی بوده است.
نجفی تصریح کرد: بیشترین تعداد کارت‌های صادر شده در 9 ماهه گذشته امسال مربوط به آبان‌ماه با 148 کارت صادر شده بوده که 112 مورد تمدیدی و 36 مورد نیز صدور کارت جدید بوده است.

صادرات 1.4 میلیارد دلاری از آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی از صادرات یک میلیون و 477 هزار و 800 تن کالای غیرنفتی به ارزش یک میلیارد و 420 میلیون دلار از استان در 9 ماه گذشته خبر داد.
نجفی گفت: ارزش کل صادرات غیرنفتی از استان در 9 ماه گذشته امسال بیش از یک میلیارد و 420 میلیون و 374 هزار دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 14.1 درصد رشد داشته است.
دبیرکارگروه توسعه صادرات غیرنفتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کالاهای صنعتی بیشترین سهم از صادرات غیرنفتی را با ارزش 524 میلیون و 600 هزار دلار و رشد 18.2 درصدی از آن خود کرده‌اند. 
نجفی ادامه داد: وزن کالاهای صادر شده از استان به‌عنوان کالاهای غیرنفتی یک میلیون و 477 هزار و 800 تن برآورد شده است.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول