اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیلی‌تلگراف: شکاف در میان مخالفان سوریه بیشتر شد

خبرگزاری فارس: روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نوشت که شکاف در میان گروه های مخالف سوریه بیشتر شده و آنها نمی توانند به نقطه نظر مشترکی دست پیدا کنند.

دیلی‌تلگراف: شکاف در میان مخالفان سوریه بیشتر شد
به گزارش فارس، روزنامه دیلی تلگراف در مقاله ای نوشت که مخالفان دولت سوریه تاکنون در رسیدن به جبهه متحدی برای مقابله با اوضاع کنونی در سوریه و آنچه که افزایش تلفات انسانی نام برده است، شکست خورده اند.

این مقاله تاکید کرد که نقطه اختلافی میان مخالفان دولت در زمینه دخالت خارجی در سوریه است، گروهی از مخالفان به اخوان المسلمون وابسته هستند و گروهی دیگر نیز به اقلیت های کرد و مسیحی وابسته هستند، آنها همچنین اختلافات دیگری نیز در زمینه برنامه های کاری و خواسته های خود از انقلاب دارند.

این روزنامه در عین حال در راستای سیاست مشخص غرب در قبال ناظران اتحایه عرب می افزاید که فعالان سوری از عدم توانایی این ناظران در توقف کشتار شهروندان ناامید شده اند.

برخی گروه های مخالف سوریه اعتقاد دارند که توافقی که شورای ملی هفته گذشته اعلام کرده است، با برنامه سیاسی این شورا و خواسته های انقلاب سوریه تضاد دارد، میشل کیلو مخالف سوری و یک از طرفداران شورای ملی در این زمینه در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی شورا را متهم کرد که خود را تنها نماینده رسمی مخالفان می بیند و وجود گروه های دیگر را رد می کند و حتی با تشکیل کمیته مشترک با دیگر گروه‌ها برای فعالیت مشترک نیز مخالف است.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول